تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
۰
plusresetminus
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: مقاومت تنها نیست، تمامی آزادی‌خواهان جهان همه با هم در صحنه آمده‌اند و به‌زودی رژیم اسرائیل به پایان می‌رسد.
مقاومت تنها نیست؛ تمامی آزادی‌خواهان جهان به صحنه آمده‌اند
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ خالد قدومی عصر امروز در ویژه برنامه روز قدس در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمان با تاکید بر این‌که نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را می‌بینیم، گفت: به‌زودی پیروزی قدس و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را می‌بینیم.

نماینده جنبش حماس در ایران ادامه داد: امروز شاهد سقوط جنبش‌های صهیونیستی یهودی افراط‌گرا در دولت رژیم صهیونیستی هستیم؛ دو تن از وزرای کابینه نخست وزیر نتانیاهو، معتقد به امن و امان نیستند، در هتک حرمت به مسجد‌الاقصی در روزهای اخیر با تفنگ شخصی آمدند.

وی ابراز کرد: دو روز گذشته در نابلس، بن غفیر با همراهی هفت هزار شهرک‌نشینان یهودی افراط‌گرا به این منطقه یورش بردند.

قدومی تصریح کرد: روز جهانی قدس را امام کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) پایه‌ریزی کردند تا به جهان اسلام، مسئله قدس  را یادآوری کنند ما شاهد هتستیم که مقاومت فلسطین تنها نبود و همبستگی نیروهای جنوب لبنان، سوریه، مقاومت غزه و مقاومت کرانه باختری وجود داشت.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار کرد: میزان بازدارندگی و ترس که از قاسم سلیمانی و شاگردانش پی‌ریزی کردند به جایی رسید که الان نتیجه گرفته‌ایم و ما به این دشمن اعتماد نمی‌کنیم و فعالیت‌مان را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف از ابتدای ماه رمضان تابه امروز در مسجد‌الاقصی عنوان کرد: این اعتکاف فقط به دلیل عبادت نیست بلکه برای محافظت از مسجد است، چرا که متأسفانه نگهبانان مسجد‌الاقصی که پول از جای دیگر می‌گیرند، از مسجد حفاظت نمی‌کنند؛ بنابراین مردم و نمازگزاران عادی از کرانه باختری و دیگر جاها رفته‌اند و از نماز فجر تا نماز شب داخل مسجد اعتکاف می‌کنند و اجازه هتک حرمت به مسجد را نمی‌دهند.

قدومی با بیان این‌که بحران داخلی جامعه صهیونیستی را دیدید، تصریح کرد: اما در خصوص مسئله فلسطین  اسرائیلی‌ها با هم متحد هستند؛ تعداد یهودیان در جهان ۱۴ میلیون نفر است اما رژیم صهیونیستی آنها را متقاعد کند که به فلسطین بیایند و در فلسطین حدود هفت میلیون فلسطینی داریم.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به موفقیت مقاومت در زمینه نظامی افزود: پهپادهای مقاومت مقابل هواپیماهای رژیم صهیونیستی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی بر ما غلبه کند.

وی با تأکید بر این‌که در اتفاق سیف‌القدس در دو سال گذشته، شاهد شکست رژیم صهیونیستی بودیم، اظهار کرد: فلسطین در دیپلماسی جهانی توانسته است مردم دنیا را با خود همراه کند.

قدومی تصریح کرد: ۷۴ سال است فلسطین زیر اشغال رژیم صهیونیستی هستند و تنها مردم در سطح جهان در عصر نوین زیر اشغال رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده جنبش حماس در ایران با تأکید بر این‌که مدعیان هولوکاست جهانی علیه یهود کجا هستند که امروز هولوکاست جهانی علیه مسلمانان را ببینند، عنوان کرد: ما صاحب حق هستیم، ما می‌توانیم تا آخر بجنگیم. ما می‌توانیم مقاومت کنیم، ما امروز موشک و پهپاد داریم.

وی اظهار کرد: ما دو را داریم؛ یا این‌که دنیا، سازمان ملل، استکبار جهانی این جرائم رژیم صهیونیستی را متوقف کند و یا ما به مقاومت خود ادامه می‌دهیم؛ این مقاومت تنها نیست، تمامی آزادی‌خواهان جهان همه با هم در صحنه آمده‌اند و به‌زودی رژیم اسرائیل به پایان می‌رسد.

قدومی ابراز کرد: ما مسلمانان دارای جغرافیای بزرگ، سرمایه خوب، منابع طبیعی و دارای سواد هستیم و توانایی زیادی داریم اما برنامه مشترک نداریم و در این زمینه وحدت می‌خواهیم و باید شبکه قدرت منطقه‌ای بسازیم.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به این‌که هر جا اسلام نیاز داشت، حاج قاسم حاضر بود و در فلسطین نیز حاضر بود، خاطرنشان کرد: ما باید راه عظیم شهدا را ادامه دهیم و اگر امروز به فلسطین کمک می‌کنیم نه فقط برای حفظ امنیت قدس است بلکه برای تهران و سایر پایتخت کشورهای اسلامی است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcbzfb8frhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین