کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته دوم جام رمضان ناشنوایان استان کرمان برگزار شد

28 فروردين 1402 ساعت 12:52

به میزبانی کرمان هفته دوم جام رمضان فوتسال آقایان و والیبال بانوان برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی هیات ورزشی ناشنوایان استان کرمان؛ هفته دوم جام رمضان فوتسال آقایان و والیبال بانوان به میزبانی کرمان برگزار شد.

در رشته فوتسال آقایان و در گروه (ب) تیم انار موفق شد بم را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست بدهد.

در گروه (الف) دو تیم سیرجان و زرند موفق شدند شهربابک و کهنوج را به ترتیب با نتیجه ۹ بر صفر و ۷ بر صفر از پیش رو بردارند. تیم‌های سیرجان و زرند در این گروه صعود خود را به مرحله نیم نهایی جام رمضان ناشنوایان استان قطعی کردند.

در گروه (ج) تیم بافت نیز با کسب دومین پیروزی خود با نتیجه ۱ بر صفر مقابل کانون کرمان موفق شد مجوز صعود به دور بعد مسابقات را کسب کند.

در رشته والیبال بانوان، تیم کرمان موفق شد در ست شماری با نتیجه ۳ بر صفر بم را شکست دهد. شهربابک نیز با نتیجه ۲ بر ۱ بافت را از پیش رو برداشت.

در این هفته از رقابت‌های جام رمضان با حضور حجت‌الاسلام عرب رئیس هیات ناشنوایان استان کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، کریم‌زاده و رفیع‌زاده از اداره کل ورزش و جوانان استان، صانعی مسئول کمیته فوتسال، هادی خانی نایب رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان، رئیس‌های هیات‌های ورزشی ناشنوایان شهرستان استان و همچنین پیشکسوت و خیر ورزشی استان، حاج آقا مولا برگزار شد.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 133891

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133891/هفته-دوم-جام-رمضان-ناشنوایان-استان-کرمان-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir