تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۸
۰
plusresetminus
در دیدار رئیس علوم پزشکی کرمان با فرمانده سپاه ثارالله کرمان مطرح شد:

از پیشگیری تا درمان در مقوله کرونا تجربه اختصاصی سپاه

سردار محمدعلی نظری گفت: در زمان کرونا علاوه بر کارهای اجرایی و ضدعفونی معابر وارد عرصه تولید شدیم و مواد ضد عفونی را با نظارت علوم پزشکی تولید می‌کردیم.
از پیشگیری تا درمان در مقوله کرونا تجربه اختصاصی سپاه
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان دکتر مهدی احمدی نژاد  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سرهنگ ساویزی مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله  با فرمانده سپاه ثارالله دیدار کردند. 

فرمانده سپاه ثارالله در این دیدار ضمن تشکر از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در مناسبت‌های مختلف افزود: ارتباط بین سپاه و مجموعه‌های خدماتی و نهادهایی که به مردم خدمت می‌کنند که در بالاترین سطح آن جامعه پزشکی و درمان بسیار خوب است.

این مقام مسئول اظهار کرد: انجام خدمات پزشکی سال‌هاست که یکی از اولویت‌های مهم ما کارهای سازندگی و جهادی است. 

سردار نظری تصریح کرد: بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا قبل از کرونا در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان خدمات پزشکی ارائه می‌کرد و ما ارتباط نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان داشتیم. 

فرمانده سپاه ثارالله گفت: در زمان کرونا این ارتباط بیشتر شد و علاوه بر کارهای اجرایی  و ضدعفونی معابر وارد برخی از تولیدات شدیم و مواد ضد عفونی را با نظارت علوم پزشکی تولید می‌کردیم. 

این مقام مسئول افزود: تولید ماسک و لباس‌های پزشکی کارهای جهادی بود که با کار جهادی همچون روزهای جنگ انجام شد. 

وی گفت: در این مدت کارهای خوبی در این زمان به صورت جهادی و همکاری علوم پزشکی انجام شد ما در بحث واکسن جزو موفقترین کشورها بودیم در خصوص مبارزه با کرونا به برکت خون حاج قاسم سلیمانی طرحی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و جامعه پزشکی سپاه و بسیج انجام شد که تاثیرات بسزایی در کنترل کرونا داشت. 

فرمانده سپاه ثارالله گفت: در جهت  قطع زنجیره انتقال کرونا در منازل خدمات بهداشتی تا خدمات روزمرگی که به بیماران کرونایی داخل منزل انجام می‌دادیم. 

سردار نظری افزود: در حال حاضر و بعد از کرونا این همکاری ها ادامه دارد در حال حاضر اولویت اول ما بحث آب و در کنار آن بحث بهداشت است. 

وی گفت: مسکن بهداشت و اشتغال اولویت‌های بعدی ما است که به کمک علوم پزشکی بحث بهداشت به خوبی انجام شود. 

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: دشمن بیکار ننشسته و همچنان دانشگاها را یکی از اهداف خودش را به عنوان محل امنیت قرار داده است، دشمن  در تعداد انگشت شماری از دانشجویان رخنه کردند اما تعداد زیادی دانشجو برای مسائل درسی و ایجاد بی نظمی به این موضوع دامن می‌زنند. 


سردار نظری خاطر نشان کرد و آمادگی  همکاری با علوم پزشکی در همه زمینه ها را داریم تا نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود که گرفتن امید از مردم است برسد. 
انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcjhtevouqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین