تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
۰
plusresetminus
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌و‌پرورش کرمان تاکید کرد:

پیگیری تسهیل پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج دانش‌آموز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌و‌پرورش کرمان در دیدار مدیر بیمه دانا در شعبه استان کرمان با وی، بر پیگیری تسریع و تسهیل پرداخت هزینه های درمان بیماران صعب العلاج دانش آموز و فرهنگی استان تاکید کرد.
پیگیری تسهیل پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج دانش‌آموز
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا امیری‌فرد با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه و ضرورت تکریم آنان گفت: شایسته است قشر زحمتکش و پرتلاش فرهنگی از بهترین و شایسته‌ترین امکانات بیمه‌ای و درمانی بهره‌مند باشند.

وی ضمن ارزیابی خدمات ارائه شده توسط بیمه دانا در سال گذشته، افزود: پیگیری پرداخت هزینه‌های درمانی به صورتی که در قرارداد بیمه ذکر شده و ظرف ۱۵ روز کاری باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تاکید بر پیگیری تسریع و تسهیل پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج دانش آموز و فرهنگی، گفت: نظارت و ساماندهی نمایندگان طرف قرارداد در شهرستان‌ها  و نواحی باید توسط بیمه دانا انجام شود.

بر پایه این گزارش، نشست هم‌اندیشی فردین نظری مدیر بیمه دانا در شعبه استان کرمان با رضا امیری فرد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون سوادآموزی، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان و... برگزار شد.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdciupazwt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین