تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
۱
plusresetminus
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور گفت: یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، توجه به جهاد تبیین است که در این راستا، نیروهای مسلح پیشرو هستند
نیروهای مسلح در عرصه جهاد تبیین پیشرو هستند/ رصد و دفع تهدیدات وظیفه اصلی ماست
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ امیر غلامعلیان صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین یادگار و پیام‌آور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران است که معظم له با این فرمان تاریخی، حکم دادند تا ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از بازوان اصلی ولایت در تاریخ کشور ماندگار باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور با تاکید بر این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش محوری در جلوگیری از تجزیه کشور را در سال اول پبروزی انقلاب داشت، عنوان کرد: دلاورمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴۸ هزار شهید، نقش بزرگی در تثبیت انقلاب و پیروزی نظام داشت؛ جنگی که در آن شاهد مدیریت امام راحل، پشتیبانی بی‌نظیر مردم و حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح بودیم که این دوران نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب کشورمان رقم زد.

امیر غلامعلیان ابراز کرد: دشمن که از تمام فتنه‌های برنامه‌ریزی شده خود ناامید شده‌اند، امروز حمله به ارزش‌های اعتقادی را در کشورمان هدف قرار داده و جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه ایران اسلامی تدارک دیده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که تدابیر رهبر معظم انقلاب را به عنوان نیرویی پیشرو و پیشگام به منصه ظهور بگذارد، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، توجه به جهاد تبیین است که در این راستا، نیروهای مسلح پیشرو هستند.

وی افزود: در خصوص توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که از فرمایشات کلیدی مقام معظم رهبری است، تشکیل قرارگاه لبیک ۲۲ نیروی زمینی ارتش و توجه ویژه به کارکنان وظیفه به عنوان نیروهای نظامی را مد نظر قرار داده‌ایم.

امیر غلامعلیان با تاکید بر این‌که آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی بر کسی پوشیده نیست، گفت: نیروی زمینی ارتش علی‌رغم پایان سه دهه جنگ تحمیلی اما در مرزها حضور فعال دارد چرا که رصد و دفع تهدیدات وظیفه اصلی ماست و به بازدارندگی‌ای دست پیدا کرده‌ایم که امروز دشمن جرات مطرح کردن هیچ مسئله‌ای را در این‌ زمینه ندارند و امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که تهدید را سرکوب می‌کنند و سالم به آشیانه برمی‌گردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور خاطرنشان کرد: اصول ولایت‌مداری و عدالت‌محوری از اصول پذیرفته شده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که دشمن فکر تجاوز به خطوط مرزی ما را ندارد.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdccx1qso2bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما