تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
۰
plusresetminus
طی مراسمی با حضور معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور کلنگ احداث مدرسه استثنایی ۱۲کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در کرمان به زمین زده شد.
کلنگ احداث مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی در کرمان به زمین زده شد
به گزارش سرویس اجتماعی «را آرمان» به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان محمود بنی اسد رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی این مدرسه خدمت به دانش‌آموزان استثنایی را منشا خیر و برکت دانست و از توجه ویژه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان به مدارس استثنایی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به ایجاد نهضت مدرسه‌سازی در استان کرمان توسط خیرین خاطر نشان کرد: خیرین در یکسال اخیر در آموزش و پرورش استثنایی نیز مشارکت قابل توجهی داشته‌اند.

بنی‌اسد از ارسال تهیه تجهیزات کارگاهی مدارس متوسطه حرفه‌ای و پیش‌حرفه‌ای، تجهیزات آموزشی و توانبخشی ویژه مدارس استثنایی در یکسال اخیر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: استاندار‌دسازی و مناسب‌سازی فضا‌های آموزشی و تربیت‌بدنی مدارس استثنایی از راهبرد‌های اصلی آموزش و پرورش استان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی با زیربنای ۹۷۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر مربع احداث خواهد شد.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcbafb8arhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین