تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
۰
plusresetminus
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:

سنجش سلامت بیش از ۷۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کرمان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود.
سنجش سلامت بیش از ۷۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه  آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در نشستی مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان ها و مناطق استان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۳۴ هزار و ۱۰۰ نوآموز سنجش شده‌اند، مدیران مدارس حتما باید پرونده‌ها را در سامانه ثبت کنند، تا امروز ۷۵ پایگاه سنجش در استان فعال شده و همه امکانات و لوازم مورد نیاز از تهران بارگیری شده تا هیچ پایگاهی از ابزار تخصصی کمبودی نداشته باشد.

بر پایه این گزارش، نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی و آزاد محمدی رئیس اداره اختلالات یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محمود بنی اسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان و...در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcdos0f9yt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین