تاریخ انتشار :جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۵
۰
plusresetminus
سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه، بیانیه‌ای صادر کرد.
سپاه پاسداران در راستای حفظ عزت و استقلال کشور خالصانه مجاهدت کرده است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در آستانه دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ثارالله استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بنا به دستور تاریخی بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) حضرت امام خمینی (ره) است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند؛ دستاوردهایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی بود که در مصاف با اهریمنان تاریخ در رگ‌های زمین جاری شد و امروز از دل آزادگان و آزادمردان جهان جوشیدن گرفته و در تحقق آرزوی دیرینه و قلبی امام راحل (ره) که همانا صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان بود، نقش ایفا می‌کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور با تمام وجود خالصانه مجاهدت کرده است.

دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های سیاسی، نظامی، سیاسی و فرهنگی، خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود بکنند، اما تا زمانی که مردم آگاه و ولایت‌مدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

بی‌تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

لباس سبز پاسداران انقلاب اسلامی به اقتضای زمان و نیاز جامعه در دفاع مقدس، پاسداری از حرم اهل بیت علیهم السلام، نگهبانی از امنیت مرزهای کشور و در خدمت به مردم روزی آغشته به خون بوده و روز دیگر با خاک میدان سازندگی و محرومیت زدایی آمیخته و در برهه‌ای هم به مواد ضدعفونی در عرصه دفاع از سلامت جامعه آغشته شده که نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.

از سوی دیگر، ایمان به ادامه حرکت در این صراط خدمت و مهرورزی، هر روز بیش از پیش در وجود جوانان سپاهی شعله‌ور می‌شود و عاقبت این راه، همان وعده خداوند است که «فان حزب الله هم الغالبون»؛ اینک سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضور امام خمینی (ره) است، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز امت ولایت‌مدار تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا بخصوص سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و در صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی ایران ذره‌ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نائب امام زمان (عج) فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت‌ساز لحظه‌شماری می‌کند.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcco1qsx2bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین