تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
۰
۱
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

فعالیت بیش از ۵ هزار واحد آموزشی در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی در استان گفت: نگهداری، بازسازی، مقاوم سازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی در استان مستلزم عزم ملی و مدیریت جهادی است.
فعالیت بیش از ۵ هزار واحد آموزشی در استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه بررسی فضاهای آموزشی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر که با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد با اشاره به وجود ۵ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در استان خاطر نشان کرد: نگهداری، بازسازی، مقاوم سازی، بهسازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی مستلزم عزم ملی و مشارکت همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

وی وجود فضای امن آموزشی را لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانست و افزود: فضای آموزشی استاندارد و مطلوب لازمه تسهیل فرآیند یادگیری و یاددهی است.
 
رضایی با اشاره به افتتاح ۵۰۸ کلاس درس در استان کرمان در دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۱۰ درصد از پروژه های آموزشی افتتاح شده در دهه فجر متعلق به استان کرمان بود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در چند سال اخیر نهضت مدرسه سازی توسط خیرین در استان کرمان شکل گرفته است از افتتاح بیش از ۶۵ مدرسه در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد.
 
رضا رضایی با اشاره به وجود ۳۰ پروژه آموزشی خیر‌ساز در سیرجان گفت: تا مرداد ماه سال جاری ۱۸ واحد آموزشی خیر‌ساز در شهرستان سیرجان به بهره برداری می‌رسد.  
 
رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش استان و به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از مدارس تخریبی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdcftjdytw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام
متاسفانه با آبروی معلما بازی شده
آخرین عناوین