تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
۰
plusresetminus
مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: با توجه به روند روبه رشد و متنوع آسیب‌های اجتماعی در دهه‌های اخیر، کارگاه بهزیستی باید متناسب با تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه نوسازی شود.
کارگاه بهزیستی باید متناسب با تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه نوسازی شود

به گزارش سرویس احتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: عرصه‌هایی که الزامات و اقتضائات خود را دارند، در صورت عدم هماهنگی و درک نادرست این الزامات و اقتضائات، سیاست‌ها و برنامه‌ها و اولویت‌بندی‌ها و بودجه‌ریزی‌ها و در کل هرگونه تجهیز کارگاه، شکلی غیر متناسب و بی‌کارکرد و ناکارآمد پیدا نموده و زمینه برای بروز اختلالات و ناهنجاری‌ها در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی فراهم می‌گردد.


مدیرکل بهزیستی استان کرمان اذعان داشت : ما در استان کرمان با طیف متنوعی از ناهنجاری‌ها در عرصه‌های فردی، خانوادگی و گروهی مواجه هستیم که مدیریت آن منوط به هم‌گرایی، تقسیم کار، هم‌افزایی و بسیج ظرفی‌تها با محوریت یک سازوکار تخصصی در مدیریت استان می‌باشد و تنها با این رویکرد و درنظر گرفتن رواداری و بردباری و جدیت است که می­‌توان بر مشکلات اجتماعی فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه امروز بهزیستی در استان کرمان با حداکثر ظرفیت و توان خود در خط مقدم  میدان کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی حاضر است، اظهار داشت : اما اگر بخواهیم در زمینه ارائه خدمات اجتماعی و تخصصی به جامعه موفق و پیشتاز باشیم باید به هنگام تخصیص منابع و تنظیم بودجه و اولویت‌بندی‌ها ، ضرورت و فوریت تجهیز کارگاه بهزیستی را مد نظر قرار دهیم.

وحیدزاده اظهار داشت : توفیق کامل مجموعه بهزیستی در کاهش آمار ناهنجاری‌ها ، نیازمند مداخله و ابزارهای موثر و متناسب برای مداخله است ؛ لذا ضروری‌ترین اقدام برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزایش بودجه و اعتبارات بهزیستی به قصد تجهیز کارگاه با محوریت سه سطح مداخله است .

وی در پایان گفت : در نظر داشته باشیم در حوزه‌های اجتماعی، رفاه هرکدام از ما در گرو رفاه دیگری است پس نمی‌توانیم صرفا به فکر خودمان یا فردیت‌مان باشیم، بلکه باید دعا کنیم چراغ خانه همسایه‌های ما همیشه روشن و پرنور باشد تا همه محله ما روشن ­شود.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcgtt9q3ak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین