تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در مدارس عشایری استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در مدارس عشایری استان خبر داد و گفت: مدارس عشایری مصداق عینی عدالت آموزشی در کشور هستند.
تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در مدارس عشایری استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت با بیان اینکه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مدارس به ویژه مدارس عشایری در دورترین نقاط استان به اهتزاز درآمده و معلم تنها نماینده دولت در مناطق دوردست عشایری است.

وی با اشاره به سختی کار معلمان مدارس عشایری بیان کرد: معلمان عشایری جلوه‌های ویژه معلمی را در مناطق دوردست به نمایش گذاشته‌اند که باید در هفته گرامی‌داشت معلم مورد تقدیر ویژه قرار گیرند.

رضایی اظهار کرد: معلم عشایری نقش موثری در آموزش مهارت‌های زندگی، اجتماعی و فرهنگی به دانش‌آموزان عشایری دارد و دانش‌آموز عشایری نیز به معلم به عنوان منجی نگاه می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف خاطر نشان کرد: مدارس عشایری مصداق عینی عدالت آموزشی در کشور هستند.

 رضایی با اشاره به فعالیت مدارس با وجود یک تا پنچ نفره دانش آموز گفت: فعالیت مدارس عشایری با وجود حتی یک دانش آموز نشان از توجه ویژه آموزش و پرورش به عزت و کرامت دانش‌آموزان و ریشه کنی بی‌سوادی دارد.

وی با بیان اینکه قطار تکمیل مدارس نیمه‌ساز استان کرمان به سرعت در حال حرکت است از افتتاح و بهره برداری از ۷۷ پروژه آموزشی تا ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

رضایی از اجرای طرح رتبه بندی به عنوان اقدامی ماندگار در دولت انقلابی نام برد و افزود: تا کنون بیش از ۹۰۰‌هزار فرهنگی رتبه‌بندی شده‌اند و می ‌وانند پرونده رتبه‌بندی خود را در سامانه ببینند و نسبت به رتبه خود نیز اعتراض کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در استان کرمان نیز رتبه‌بندی شامل بیش از ۳۸ هزار فرهنگی شده و حقوق فرهنگیان بر اساس این طرح بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون ۲۰۰ میلیون تومان اضافه شده است.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdccp0qss2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین