تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
۰
plusresetminus
معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

انبار احتکار لوازم کشاورزی در جیرفت کشف شد

معاون بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان از کشف یک انبار احتکار لوازم کشاورزی در جیرفت خبر داد.
انبار احتکار لوازم کشاورزی در جیرفت کشف شد
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی توکلی با بیان اینکه باید همه انبار‌ها در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شوند، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دارندگان و مالکان انبار‌هایی که ثبت این سامانه نشده باشند، طبق قانون رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به کشف یک انبار احتکار لوازم کشاورزی در جیرفت، افزود: ارزش کالا‌های کشف شده در این انبار، ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است که پرونده پس از تشکیل و برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌های ظالمانه‌ای مواجه است، با هدف جلوگیری از احتکار اجناس به صورت مداوم در حال رصد انبار‌های مختلف در جنوب کرمان است.

توکلی با بیان اینکه همه متصدیان و فروشندگان، باید انبار کالای خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مانند: وجود انبار‌های مشکوک، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اطلاع دهند تا  آن مورد مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcawyn6e49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین