تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان:

رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش‌ و پرورش صحیح است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در پیام تبریک به مناسبت روز معلم گفت: رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش‌ و پرورش صحیح است.
رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش‌ و پرورش صحیح است
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با صدور پیامی ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامی‌داشت مقام استاد را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سال‌روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش‌ و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و ازخودگذشته؛ شهید بزرگوار استاد مطهری نمونه کاملی از همه فضایل معلمی و استادی بود.

معلمان مهم‌ترین یاوران کمیته امداد هستند و در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد به‌ویژه ایتام و فرزندان محسنین قدم‌های مؤثری برداشته و همیشه بار کمک به نیازمندان را برعهده‌گرفته‌اند و پرچم‌دار بوده‌اند.

این‌جانب فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال‌روز شهادت استاد گران‌قدر شهید مرتضی مطهری و روز معلم و گرامی‌داشت مقام استاد را به جامعه فرهنگیان و معلمان پرتلاش و دلسوز تبریک عرض نموده و بر خود واجب می‌دانم به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" و به‌ افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه تمامی فرهنگیان و همه مسئولان و عزیزانی که در این عرصه مهم ما را مدد می‌رسانند به عمل‌آورم.

انتهای خبر/ک https://armanekerman.ir/vdcc10qsi2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما