تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
۰
plusresetminus
معاون طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد:

طرح طبقه‌بندی مشاغل برای پیمانکاران دوره‌ای شرکت ملی مس اجرا می‌شود

معاون طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران، از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای تمامی پیمانکاران دوره‌ای شرکت ملی صنایع مس خبر داد.
طرح طبقه‌بندی مشاغل برای پیمانکاران دوره‌ای شرکت ملی مس اجرا می‌شود
به گزارش راه آرمان و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک؛ شایسته در جمع صنعتگران مجتمع مس شهربابک، از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای تمامی پیمانکاران دوره ای شرکت ملی صنایع مس خبرداد.

 معاون طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر گفت: نظام ارتقا عمودی در سیستم‌ها موجب تبعیض و ایجاد محدودیت در ارتقا کارکنان می‌شود، لذا افراد تلاش می‌کنند برای بهره‌مندی بیشتر، برای کسب پست‌های سازمانی تلاش و رقابت کنند و به خاطر وجود محدودیت در پست‌ها، دچار آسیب و دلخوری می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برای رفع این مشکل به دستور مدیرعامل محترم شرکت ملی مس، طرح نظام ارتقا افقی در دستور کار قرار گرفته و به امید خدا در بازه زمانی ۹ الی ۱۲ ماه با ایجاد پنج سطح ارتقا در هر گروه شغلی، اجرایی خواهد شد.

معاون طرح و برنامه شرکت مس در جمع کارگران معدن مس میدوک شهربابک از اجرای طرح یکسان سازی فوق العاده سختی کار پرسنل تامین نیرو خبر داد و افزود: تلاش داریم افرادی که دوشادوش هم فعالیت می‌کنند، در مسئله سختی کار بهره‌مندی یکسانی داشته باشند.

 شایسته حیات یک ملت را مرهون تلاش تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: رفع تبعیض در انواع مسائل پرداختی و مواهب اداری می‌تواند در مطلوب شدن اطلاق واژه کارگر به صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید، تأثیرگذار باشد.

وی در تقدیر از تیم منسجم و پرتلاش مجموعه کارکنان مجتمع مس شهربابک، تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته و نتایج مثبت و تحسین برانگیز زحمات این مجموعه شاهدی بر توانمندی مدیر مجتمع و تیم مدیریتی مجتمع مس شهربابک است.

انتهای پیام/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcdxo0fsyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما