تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۱
۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی در رعایت مسائل حجاب و عفاف از سوی کارکنان و مراجعان باید الگو باشد.
کارکنان قضایی باید در رعایت حجاب و عفاف الگو باشند
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست شورای آموزشی و فرهنگی دادگستری کل استان با اشاره به نظارت جدی بر رعایت عفاف و حجاب از سوی کارکنان و مراجعان به دستگاه قضایی، گفت: در حال حاضر وضعیت رعایت عفاف و حجاب در دستگاه قضایی خوب است و اعمال نظارت‌های ویژه در این حوزه به منظور ارتقای وضعیت کنونی صورت می‌گیرد زیرا دستگاه قضایی در رعایت مسائل حجاب و عفاف از سوی کارکنان و مراجعان باید الگو باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در مواردی مشاهده شده که رعایت کامل حجاب از سوی مراجعان به دستگاه قضایی از جمله طرفین پرونده‌ها، وکلا، کارشناسان و... مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد که در این رابطه ضمن ارائه تذکرات لازم، از ورود آنها به دستگاه قضایی جلوگیری خواهد شد.

وی صیانت از مجموعه دستگاه قضایی را یک اولویت مهم برشمرد و تأکید کرد: ضمن انجام نظارت‌های مستمر، در صورت مشاهده موارد کم‌توجهی به موضوع عفاف و حجاب از سوی کارکنان دادگستری، در دو مرحله مورد تذکر قرار می‌گیرد و در مراحل بعدی به هیئت تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

نماینده عالی قوه‌قضائیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای برنامه‌های آموزشی دادگستری استان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسائل اقتصادی از اولویت‌های کشور به‌شمار می‌رود و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند؛ از این رو باید سرفصل‌های قضایی اقتصادی برای تحقق شعار سال مورد توجه ویژه آموزش قرار گیرد.

انتهای خبر/ ک https://armanekerman.ir/vdcd5o0fjyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما