تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
۰
plusresetminus
علی امیری دوماری گفت: قریب دو سال است که فرمانداری بردسیر بلاتکلیف است که این امر ظلم به مردم و سرپرست این مجموعه است.
بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر ظلم به مردم این شهرستان است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ سرهنگ علی امیری دوماری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بردسیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت گلزار ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: مردم و بسیجیان بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف سیل، زلزله و کرونا در قالب بسیج سازندگی در خط مقدم بحران‌ها در صحنه حضور پیدا کردند.
 
وی افزود: امام راحل به جایگاه بسیجیان غبطه می‌خورد و این بیانگر عظمت شجره طیبه بسیج است و تفکر بسیجی هرجا حاکم شود قطعا برکات آن در آن محل مشهود خواهد بود.
 
فرمانده سپاه بردسیر از بلاتکلیفی فرمانداری بردسیر گلایه کرد و تصریح کرد: مردم بردسیر نیازمند خدمت و رسیدگی هستند و این بلاتکلیفی هم ظلم در حق عزیزی است که نزدیک دو سال است به عنوان سرپرست قرار داده شده است و هم در حق مردم بردسیر بنابراین از استاندار و دولت درخواست داریم که به این مطالبه به حق مردم بردسیر توجه ویژه داشته باشند.
 
وی بیان کرد: در بخش گلزار ما محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های آب رسانی را در اولویت قرار‌دادیم و به دنبال احصاء مشکلات و پیگیری مطالبات مردم هستیم.
 
گفتنی است که طی این مراسم از خدمات سروان پاسدار علی مکی فرمانده سابق حوزه گلزار قدردانی و بسیجی ابوالفضل یوسف زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه گلزار منصوب شد.
 
این مراسم با حضور فرمانده سپاه سرهنگ امیری، حجت‌االسلام شمسی مسئول دفتر نمایندگی و بخشدار، مسئولین و مردم شهر گلزار در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

انتهای خبر/شاه حیدری
https://armanekerman.ir/vdcgwt9qtak9wt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما