تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه باهنر کرمان گفت: با شهرک صنعتی سدید منابعی که به سمت فعالیت‌های کاذب و غیرمولد انحراف پیدا کردند به سوی واحدهای تولیدی هدایت می‌‌شوند.
شهرک صنعتی سدید ایده را جذب و آن را به سمت تولید هدایت می‌کند
 دکتر حسین اکبری در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان از امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه فی‌مابین دانشگاه باهنر، شهرک صنعتی سدید و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خبر داد و گفت:  وجود شهرک صنعتی سدید باعث شده است تا جوان‌های خوش‌فکری را علاقه‌مند و امیدوار کند که از حمایت‌های مالی، اداری و معنوی برخوردار هستند و این تا اندازه زیادی می‌تواند رتبه استان و بسیاری از کسب‌وکارها را ارتقا دهد.

رئیس دانشگاه باهنر کرمان در ادامه تاکید کرد: به سرانجام رساندن یک فعالیت در کوتاه‌ترین زمان چه در زمینه صدور مجوز و چه از نظر ثبت شرکت،  مسائل مالی  و حقوقی از جمله چالش‌هایی بودند که فضای کسب‌وکار ما را آزار می‌داد، بنابراین وجود این مجموعه باعث شده است که اگر ایده‌ای برای تولید و محصولی وجود داشته باشد در کمترین زمان و با حمایت‌های عالی و بدون ریسک انجام شود.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، در مباحث تحقیق و توسعه  بسیاری از کارها را می‌توان در دانشگاه انجام داد  و دانشجویان می‌توانند از امکانات علمی اساتید و آزمایشگاه‌های دانشگاه استفاده کنند و در نهایت برای مرحله به تولید رساندن ایده‌ها از امکاناتی که شهرک سدید فراهم است بهره ببرند.

اکبری‌فرد افزود: زیرساخت خوبی در زمینه‌های مختلف و مراحل ایجاد کسب‌وکار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان ایده فراهم شده است، شهرک صنعتی سدید یک برکت و سرمایه هم برای استان و هم برای کشور است.

رئیس دانشگاه باهنر کرمان اذعان کرد: اگر بتوانیم مدل‌های این مجموعه را افزایش و گسترش دهیم اتفاقات خوبی در سطح استان رقم خواهد خورد و منابعی که به سمت فعالیت‌های کاذب و غیرمولد انحراف پیدا کردند به سمت فعالیت‌های تولید که اشتغال را به دنبال دارد، هدایت می‌شود.

رئیس دانشگاه باهنر با اشاره به شعار تعیین شده از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» بیان کرد: تولیدی که در راستای تفاهم‌نامه سه جانبه با سه نهاد علمی و تخصصی به دست می‌آید، مبتنی بردانش است و علاوه‌ بر آن بهره‌وری را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد:  امیدواریم که جوانان و نخبگان  علاقه‌مند به تولید ما از هر طیفی که هستند بتوانند از این مسیر خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه دهند.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcb9ab8frhbfap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین