تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

تجهیز حوزه‌های امتحانی کرمان به سیگنال‌یاب و موبایل‌یاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بسیج امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی خبر داد.
تجهیز حوزه‌های امتحانی کرمان به سیگنال‌یاب و موبایل‌یاب
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از ایسنا امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و روز دختر گفت: امتحانات ویترین آموزش‌و‌پرورش محسوب می‌شود و از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری موفق و مطلوب آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.
 
وی افزود: خردادماه فصل مهمی برای ثمره دستاوردهای آموزشی در آموزش‌و‌پرورش است که باید با برنامه‌ریزی دقیق، ثمره این تلاش‌ها و زحمات به بار بشیند و هیچ حقی تضییع نشود.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون نهایی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد، گفت: روسای ادارات آموزش‌و‌پرورش شهرستانها و مناطق استان با استفاده از بسیج امکانات فرآیند آزمون‌ها را به نحو احسن برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

وی افزود: در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد که ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد ویژه دروس اختصاصی است.

وی به جزئیات برگزاری آزمون امتحانات نهایی اشاره کرد وگفت: فرایند آزمون بطور کامل ضبط خواهد شد، تصحیح امتحانات هم به صورت الکترونیکی است و پاسخنامه‌های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه ، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح خواهند شد.

رضایی از آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات در سطح استان خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد امتحانات در استان و شهرستان‌ها و پیگیری و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، اسکنر و چاپگرهای پرسرعت برای حوزه‌های تصحیح خریداری و تامین‌شده و همچنین در حوزه‌های امتحانی تجهیزات لازم از جمله سیگنال‌یاب، موبایل‌یاب و دوربین هم تهیه شده است.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده دانش‌آموزان و اولیاء هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و امتحانات به نحو مطلوب و در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfxjdyjw6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما