کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان:

در حوزه علوم‌شناختی ضعیف عملکرده‌ایم

30 ارديبهشت 1402 ساعت 19:14

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوزه علوم‌شناختی ضعیف عملکرده‌ایم و اگر از اثرگذاری رسانه‌ها غافل شویم ضربه سختی خواهیم خورد.



به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان»؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌جمعه، فرهاد آراسته فرماندار، سرهنگ ناصر بهروز جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در محل فرمانداری شهرستان بافت برگزار شد.
 
 ناصر بهروز دراین جلسه مبانی علوم‌شناختی را یکی از علوم نوین دانست و گفت: این علوم  نوین که بشر به آن دست پیدا کرده است موجب پیدایش جنگ‌های نوین نیز شده است که و  جنگ شناختی یکی از این موارد است، که میدان نبرد در جنگ شناختی میدان ذهن و افکار انسان‌ها است.

 جانشین سپاه ثارالله اذعان کرد: هر جنگی که در دنیا شکل می‌گیرد ذهن‌ها را آماده می‌کند و متأسفانه خیلی از کشورها به‌وسیله جنگ شناختی ملت‌ها آن کشورها را دچار جنگ‌های داخلی کرده‌اند.

 وی گفت: در حوزه علوم‌شناختی ضعیف عملکرده‌ایم و اگر از اثرگذاری رسانه‌ها غافل شویم، زیرا این حوزه بسیار گسترده است و تغافل ضربه سختی به ما وارد خواهد کرد.

 فرهاد آراسته نیز در ادامه جلسه عنوان کرد: تمامی مدیران باید در جلسات فرهنگ عمومی شرکت کنند.

فرماندار شهرستان بافت افزود: مبارزه با بدحجابی دستورالعمل کشوری است که ابلاغ شده و دستگاه‌ها باید به آن عمل کنند.

 حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت نیز اظهار کرد: دشمن با همه توانی که در همه عرصه‌ها دارد پیروز نخواهد شد؛ زیرا ما خدا را داریم و دشمن خدا ندارد و هیچ کار دشمن در مسیر رضایت خداوند نیست و جبهه حق همیشه پیروز است.

 سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت عنوان کرد: اجماع و همگرایی بین دستگاه‌های مرتبط باحجاب و عفاف وجود ندارد و این عدم همگرایی موجب حرکت‌های سرخود شده و نتیجه عکس داده است.

انتهای خبر/پوریا


کد مطلب: 134619

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134619/حوزه-علوم-شناختی-ضعیف-عملکرده-ایم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir