تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: ارزش ریالی بخشی از خدمات در سطح استان در سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان بوده است.
ارائه خدمات ۵۷ میلیارد تومانی کانون‌‌های خدمت رضوی در استان در سال گذشته
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ سعید کاظمی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری دهه کرامت ضمن تبریک ایام گفت: مجموعه خادمیاران رضوی به عنوان مجموعه‌ای که منتسب به حرم مطهر رضوی است و وظیفه خود می‌داند که در جایی که نیاز برای کار و خدمت است، حضور پیدا کند.
 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با اشاره به رویکرد جدید آستان قدس رضوی ادامه داد: در حال حاضر ۹۰۰ نفر یار رضوی ثبت‌نام کرده‌ایم که این افراد بعد از مدتی خادم‌یار می‌شوند و توفیق پیدا می‌کنند به عنوان خادم حضرت شیفت باشند و گفتنی است به ازای خادم‌یار می‌توانیم افراد جدید جذب کنیم.
 
وی ضمن اشاره به فعالیت خادمیاران در ۱۹ عرصه تخصصی در سطح استان ابراز کرد: مشارکت عموم مردم را در انجام امور خیر شاهد هستیم و در تلاشیم این فرهنگ را در تمام سطوح جاری و ساری کنیم.
 
کاظمی‌پور در خصوص فعالیت‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف طی یک‌سال گذشته در کانون‌های خدمت رضوی اظهار کرد: سرکشی از منازل سه هزار محروم، اطعام ۴۳۰ هزار پرس غذا، توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶ هزار بسته لوازم التحریر، ذبح ۹۳۶ راس قربانی و عقیقه انجام شده است.
 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با اشاره به برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی افزود: ۶۶۵ میلیون تومان در قالب طرح"آقا حساب کردند" بدهی افراد نیازمند در سطح استان پرداخت شده، همچنین توزیع ۲۰۰ هزار قرص نان و سرکشی از هزار و ۵۰ بیمار از دیگر اقدامات انجام شده است. 
 
 وی با بیان این‌که ارزش ریالی بخشی از خدمات در سطح استان در سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: کانون‌های متعدد دیگری از جمله کانون ایثار و شهادت، کانون حقوقی، کانون سلامت و سایر کانون‌ها در سطح استان در حال فعالیت هستند.
 
کاظمی‌پور ضمن اشاره به ‌فعال بودن ۱۱ مهد‌الرضا در سطح استان و اعزام هزار و ۴۶ زائر اولی ادامه داد: ۳۰ خیریه سلامت در حال فعالیت است و همچنین به همت فعالیت‌های جهادی ۶۲ ساختمان عمومی و ساخت و تعمیر ۱۲ ساختمان برای محرومین طی یک‌سال گذشته انجام شده است.
 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در خصوص برنامه‌های دهه کرامت در استان گفت: جشنی را در شب و یا شام ولادت امام رضا علیه‌السلام خواهیم داشت که مجموعه خادم‌یاران رضوی حضور فعال در این مراسم خواهند داشت و همچنین در نماز جمعه هفته جاری حضور خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور خادمان در قالب کاروان زیر سایه خورشید را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود، برگزاری رواق‌های خدمت در ادارات از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است و همچنین برگزاری گردهمایی از خیرین و تشکل‌های مردمی جهت ارائه خدمات به مردم از دیگر فعالیت‌های مد نظر در این دهه است.
 
انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcaiyn6e49nei1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین