کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان انجام شد؛

تقدیر از کمیته امداد کرمان به عنوان دستگاه برتر در ایجاد اشتغال

2 خرداد 1402 ساعت 20:44

در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان کمیته امداد استان به عنوان دستگاه برتر در ایجاد اشتغال معرفی و از سوی استاندار تجلیل شد.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور جمعی از معاونین استاندار کرمان و اعضای کارگروه اشتغال استان با تقدیم لوح از تلاش‌های کمیته امداد استان کرمان در زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان تقدیر کرد.
 
در این تقدیرنامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان کرمان آمده است، خدمات‌رسانی به مردم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران اسلامی مرهون پشتکار و تلاش کارکنان و مدیران دلسوز و خدوم این کشور است که خالصانه و با امید به فردایی روشن در مسیر خدمت با قدم‌هایی استوار و با تکیه بر دانش و اصول اخلاقی گام نهاده‌اند.
 
بدین وسیله از خدمات و تلاش‌های ارزشمند شما در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری و تحقق ۱۱۱ درصد اشتغال استان کرمان در سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی نموده و بهروزی، تندرستی و موفقیت روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
 
امید است همچنان منشاء خدمات ارزنده برای این مرز و بوم باشید و با همت والا و اندیشه بلند و حمایت تلاش‌گرانی همچون شما، شاهد گسترش روز افزون فرهنگ مهارت و کار و به‌دنبال آن اشتغال پایدار در ایران اسلامی و به طور خاص در دیار کریمان باشیم.
 
لازم به ذکر است؛ کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با پرداخت بیش از هزار و ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال ۲۰ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد کرده است.
انتهای خبر/پ


کد مطلب: 134670

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134670/تقدیر-کمیته-امداد-کرمان-عنوان-دستگاه-برتر-ایجاد-اشتغال

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir