تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
۰
plusresetminus
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) صورت گرفت:

اهداء ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد منوجان

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ۲۰ سری جهیزیه به همت بانک رفاه کارگران بین زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد منوجان توزیع شد.
اهداء ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد منوجان

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی استان کرمان، مراسم اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان منوجان که با حضور مدیر امور شعب بانک رفاه استان کرمان، حجت‌الاسلام رضوانی امام‌جمعه منوجان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه  این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های حمایت از نهاد خانواده و ازدواج آسان، اهداء جهیزیه به زوج‌های نیازمند و کمک به امر ازدواج آن‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) به همت بانک رفاه کارگران و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این بانک بین زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان منوجان که اکثر آن‌ها از خانواده ایتام هستند اهداء شد.

عسکری‌نژاد ارزش این تعداد سری جهیزیه اهداء شده به زوج‌های جوان منوجانی را یک میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: هر سری این جهیزیه‌ها شامل ۱۸ قلم کالای اساسی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان از مراکز صنعتی و معدنی و مؤسسات مالی به‌خصوص بانک رفاه کارگران به‌واسطه مشارکت در امور خیر ازجمله تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcbwab85rhbf0p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین