تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
۰
plusresetminus
 در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان مطرح شد؛

انتخاب کمیته امداد کرمان به عنوان دستگاه برتر ایجاد اشتغال

در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان کمیته امداد استان به عنوان دستگاه برتر در ایجاد اشتغال معرفی و از سوی استاندار مورد تجلیل قرار گرفت.
انتخاب کمیته امداد کرمان به عنوان دستگاه برتر  ایجاد اشتغال

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور جمعی از معاونین استاندار کرمان و اعضای کارگروه اشتغال استان با تقدیم لوح از تلاش‌های کمیته امداد استان کرمان در زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان کرمان آمده است، خدمات رسانی به مردم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران اسلامی مرهون پشتکار و تلاش کارکنان و مدیران دلسوز و خدوم این کشور است که خالصانه و با امید به فردایی روشن در مسیر خدمت با قدم هایی استوار و با تکیه بر دانش و اصول اخلاقی گام نهاده‌اند.

بدین وسیله از خدمات و تلاش های ارزشمند شما در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری و تحقق ۱۱۱ درصد اشتغال استان کرمان در سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی نموده و بهروزی، تندرستی و موفقیت روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

امید است همچنان منشاء خدمات ارزنده برای این مرز و بوم باشید و با همت والا و اندیشه بلند و حمایت تلاشگرانی همچون شما، شاهد گسترش روز افزون فرهنگ مهارت و کار و به‌دنبال آن اشتغال پایدار در ایران اسلامی و به طور خاص در دیار کریمان باشیم.

شایان ذکر است؛ کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با پرداخت بیش از هزار و ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال ۲۰ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد کرده است.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdjo0foyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین