تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو یکصد و هشتاد هزار لیتر سوخت قاچاق که در پوشش بار علوفه و آجر جاسازی شده بودند کشف شد.
کشف یکصد و هشتاد هزار لیتر سوخت قاچاق در طرح ارتقا امنیت اجتماعی
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان عصر امروز در محل پلیس آگاهی رفسنجان در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ارتقا امنیت اجتماعی و بر خورد با قاچاقچیان سوخت گفت؛ با هماهنگی دستگاه قضا و همکاران فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان چندین باند قاچاق سوخت انهدام و توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو یکصد و هشتاد هزار لیتر سوخت قاچاق که در پوشش بار علوفه و آجر جاسازی شده بودند کشف شد.
ناظری گفت: همچنین ۵ دستگاه تریلی که از استان‌های مرکزی به سمت استان شرق بارگیری را انجام می‌دادند نیز توقیف و ۵ راننده نیز دستگیر شدند.
وی افزود: با دستور مقام قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان سایر افراد دخیل در سوخت قاچاق شناسایی و دستگیر خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان در خصوص قاچاق سوخت از سهمیه سوخت کشاورزان گفت: متاسفانه در خصوص قاچاق سوخت از سهمیه سوخت به کشاورزان سوء استفاده می‌شود تعرفه‌هایی که به کشاورزان اختصاص یافته به جای استفاده در حوزه کشاورزی قاچاق می‌شود.
ناظری عنوان کرد: برای رفع این مشکل ابتدا باید توزیع سوخت به کشاورزان و همچنین سازمان‌های متولی این امر در حوزه نقل و انتقالات سازماندهی شوند.
کشف بیش از ۱۲۰۰دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در رفسنجان
ناظری همچنین با اشاره به تولید ارز دیجیتال گفت: بیش از ۱۲۰۰دستگاه تولید ارز دیجیتال در ۴ مزرعه در شهرستان که مشغول فعالیت غیر مجاز بودند با رسیدگی همکاران قضایی شناسایی در این راستا ۴ نفر دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه حدود مقادیر زیادی ارز دیجیتال در تولید شبکه برق مورد استفاده قرار گرفته است گفت: رسیدگی به این امور پس از تشکیل پرونده با اداره تعزیزات حکومتی شهرستان است.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال ارزش ریالی دستگاه های ارز دیجیتال است که توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کشف شد.
انتهای پیام    
    
 
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchwknzq23nx-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما