تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۰
۰
plusresetminus
شهید «احمد فتحي» در وصیت نامه خود آورده است: اسلام در کشور ما می‌رفت تا به تباهی کشیده شود که با خون شهیدان ملت ما ، حیات خود را باز یافت.
اسلام با خون شهیدان این ملت، حیات یافت
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از  نوید شاهد کرمان، شهید «احمد فتحی» سيزدهم خرداد ۱۳۴۰، در شهرستان كرمان چشم به جهان گشود. وی دانشجوي پزشكي بود، به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. سرانجام در بيست ‌و ‌چهارم ‌فروردين ۱۳۶۰، در مهاباد هنگام‌ درگيري با گروه‌هاي ضدانقلاب به شهادت رسيد. پيكر وي در گلزار شهداي زادگاهش به خاك سپرده شد.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «احمد فتحی» را با هم می‌خوانیم:

قوت ایمان در مجاهدین راه خدا چنان است که شهادت را سعادت می‌دانند و دنبال شهادت هستند و خوف از مرگ ندارند و لهذا مشت‌های آن‌ها بر تانک‌ها غلبه می‌کند . آنان برای اسلام خون می‌دهند، نه برای سیاست شیطانی.

شهیدان انقلاب ایران مانند اسلام و عصر وحی با فقدان ساز و برگ جنگی و با دست تهی، لکن با قدرت ایمان و ایثار خون و فداکاری به پیروزی رسیدند و دشمنان را از صحنه خارج و در زباله دانی تاریخ دفن کردند.

اسلام در کشور ما می‌رفت تا به تباهی کشیده شود که با خون شهیدان ملت ما ، حیات خود را باز یافت، این معجزه است که با شهید شدن یک عزیز، موج در تمام دنیا بلند می‌شود.
رحمت خداوند تعالی بر شهداء فضیلت باد، شهیدانی که با نثار خون خود ، درخت با برکت اسلام را آبیاری نمودند، درود فراوان بر معلولین و مصدومین راه انقلاب اسلامی که  ایران را در جهان سربلند نمودند.

امام خمینی ره فرمودند: « بحمدالله شهیدان ما که پیرو شهیدان عظیم الش‍‌‍‍‍‍أن ائمه علیه السلام هستند، جمهوری اسلامی را بیمه کردند و پیروزی بر دشمنان اسلام و ایران و ملت بزرگوارا یران و سایر ملت‌های مسلمان بلکه مستضعفان جهان را تحفه آوردند، این ملت بزرگ ایران است که با قامتی استوار بر بام بلند شهادت و ایثار ایستاده است و هر روز نشاط و تحرک و فریاد او برای ادامة راه بیشتر می‌شود. »
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcf0jdyyw6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین