تاریخ انتشار :شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: مبلغ ۲ میلیارد و هشتاد میلیون ریال که با آگهی جعلی اخذ ویزا به حساب کلاهبردار واریز شده بود به شاکی بازگشت داده شد.
کلاهبرداری بیش از  ۲ میلیارد ریال از شهروند کهنوجی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان »به نقل از خبرنگار پایگاه خبری  کهنوجی‌ها،  سرهنگ علیرضا امیری در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر کلاهبرداری از وی در بستر فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی اخذ ویزا در فضای مجازی، مبلغ دو میلیارد و هشتاد ریال به عنوان بیعانه به حساب اعلامی واریز و پس از آن، فرد آگهی کننده تلفن خود از دسترس خارج کرده است.

این مسئول انتظامی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس فتا با بررسی مستندات و مدارک موجود و اقدامات تخصصی موفق شدند متهم را که ساکن یکی از استان‌های شمالی کشور بود را شناسایی و مبلغ مورد کلاهبرداری را به حساب شاکی مسترد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خاطر نشان کرد عاملان کلاهبرداری و سودجویی در فضای مجازی با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر خواهند شد که در این رابطه بر آموزش شهروندان هم توجه و تاکید زیادی داریم.

سرهنگ امیری در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه اغلب کلاهبرداری‌ها از طریق آگهی‌های جعلی اغوا کننده در فضای مجازی با دریافت بیعانه از شهروندان صورت می‌پذیرد شایسته است شهروندان عزیز با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به خریدهای اینترنتی اقدام و از اعتماد نابجا به افراد و پیام‌های اغوا کننده خودداری کنند.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcdso0fjyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما