تاریخ انتشار :شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
۰
plusresetminus
رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک خبر داد:

آغاز فاز واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در شهربابک

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: طرح واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی گاو و گوساله در این‌ شهرستان از اول خرداد آغاز شده است.
آغاز فاز واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در شهربابک
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک؛ مجید اسدی گفت: طرح واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی گاو و گوساله در این‌ شهرستان از اول خرداد آغاز شده و در این طرح بیش از ۴ هزار راس دام سنگین واکسینه می‌شوند.
 
رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک تب برفکی را از مقاوم‌ترین ویروس‌های شناخته شده عنوان کرد و افزود: این طرح به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و تا پایان تیرماه ادامه دارد‌.
 
وی با بیان این‌که بیماری تب برفکی بیماری ویروسی و مسری دام است، تصریح کرد: بیماری تب برفکی می‌تواند خسارت‌های سنگینی را به دامداران تحمیل کند و سبب کاهش تولید در دام شود.
 
اسدی خاطرنشان کرد: از دامداران درخواست می‌شود ضمن رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای‌ از قبیل ضدعفونی جایگاه دام و جلوگیری از تردد بی‌مورد افراد و استفاده از وسایل و ماشین‌آلات به دامداری جلوگیری کنند و برای اجرای هرچه بهتر این طرح و پوشش مناسب جمعیت دام با اکیپ‌های دامپزشکی نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcjxxevtuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما