تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
۰
plusresetminus
معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان عنوان کرد:

کسب مدال برنز بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط نخبه کرمانی

معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای استان از رسیدن مدال برنز بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کابینت سازی به مجتبی پوریان، نخبه کرمانی خبر داد.
کسب مدال برنز بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط نخبه کرمانی
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه راه آرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، ندیمه مهدی‌پور معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای استان با اعلام این خبر گفت:  با کسب این مدال توسط جوان نخبه مجتبی پوریان، تعداد مدال‌های تیم مهارت استان کرمان در این مسابقات به عدد ۷ رسید.

 مهدیپور افزود: قبل از این سید آرین طاهری در رشته طراحی گرافیک مدال طلا، مجتبی شعبانی در تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، امیر طاهری در طراحی مهندسی مکانیک و محمدباقر منگلیان و محمدصالح اسماعیلی در رباتیک تیمی مدال نقره  و محمدصدرا انجم شعاع در آجرچینی مدال برنز و امیر حسین دستور جهانداری در لوله کشی دیپلم افتخار کسب کرده بودند.

وی گفت: نفرات اول تا سوم هر ۲سال یکبار در اردوهای آمادگی مسابقات جهانی نیز به رقابت پرداخته و نفر اول به المپیاد جهانی مهارت که هر ۲ سال یکبار در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

مهدیپور بیان کرد: مسابقات ملّی مهارت، رویدادی است رقابتی، پروژه محور، سالانه و سه مرحله‌ای (شهرستانی-استانی-کشوری) که جهت گروه هدف جوانان زیر ۲۱ سال کشور برگزار شده و این مسابقات به‌عنوان گام اول فرآیند‌ انتخاب تیم ملّی مهارت جمهوری اسلامی تعریف می‌گردد.

این مقام مسئول، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم، جلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، صنایع و صنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملّی مهارت،  فراهم نمودن فرصت رقابت سالم میان جوانان کشور، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت، ارتقاء کیفیت استانداردهای آموزش مهارت در کشور، به روز رسانی زیرساخت‌ها، فناوری‌ها و نظام آموزش مهارتی و  به روز رسانی و ارتقاء شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای افراد جویای کار و شاغلین جامعه هدف را بخشی از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.


انتهای خبر/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdccm0qs12bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما