تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
۰
plusresetminus
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان خبر داد:

اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی خبر داد.
اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی در نشست با اعضای کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان یکی از مهم‌ترین اهداف دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری است، اظهار کرد: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می‌رود که باید با همکاری یکدیگر از آن استفاده کنیم و نگذاریم فرصت‌ها به تهدیدها تبدیل شود.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان این‌که تورهای گردشگری کرمان به مقصد کویر شهداد با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی این استان ساماندهی می‌شود، افزود: شهداد منطقه بکری برای حضور گردشگران بوده و برنامه‌های متنوعی در آن اجرا می‌شود.

فعالی گفت: این اداره‌ کل در زمینه ساماندهی تورهای گردشگری به مقصد کویر شهداد، تعریف رویدادها و اجرای آنها با کانون اتومبیل‌رانی همکاری لازم را خواهد داشت و حمایت همه جانبه‌ای از آنها می‌کند.

وی بیان کرد: آموزش‌های علمی، کاربردی و پژوهشی ویژه اعضای این کانون نیز با هماهنگی این اداره‌کل انجام شود.

فعالی خاطرنشان کرد: کانون‌های اتومبیل‌رانی و جهانگردی یک سری اهداف و برنامه‌ها دارد که تسهیل در تردد گردشگران، ارائه خدمات مشاوره‌ای و گسترش خدمات امداد خودرو به گردشگران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیل‌رانی و رالی، تهیه و توزیع نقشه جغرافیا، فیلم و نقشه راه‌های شهرهای استان، ایجاد دفاتر اطلاع‌رسانی و... از آن جمله است.

انتهای خبر/م
 
  https://armanekerman.ir/vdceve8zejh8xfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین