تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
۰
plusresetminus
محمد برزگر مدافع اسبق پرسپولیس در یادداشتی به تحلیل دربی فینال جام حذفی پرداخت.
در یک انتظار یک پایان بندی جذاب
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دربی فینال جام حذفی یک بازی فوق حساس است. بهترین پایان بندی برای یک فصل. پرسپولیس یک جام گرفته و می‌خواهد با پیروزی در این بازی دبل کند، از طرف دیگر استقلال جامی نگرفته و می‌خواهد با کسب جام حذفی دست خالی فصل را به پایان نبرد. دو تیم انگیزه زیادی دارند واین موضوع  بازی را جذاب خواهند کرد.

پرسپولیس در این فصل بازی‌های خوبی را انجام داد و با شایستگی‌ به قهرمانی رسید و یک قهرمانی پاک به دست آورد. این یک قهرمانی ارزشمند بود. همه این‌ها حاصل زحمات کادر فنی و بازیکنان بود. الان هم تیم با اقتدار به فینال جام حذفی رسیده و این شانس را دارد که دوباره دبل کند و هواداران را بیشتر خوشحال کند.

شرایط پرسپولیس واقعاً خوب است و این تیم واقعاً فوتبال زیبایی بازی می‌کند. تیم هم از نظر مباحث تاکتیکی هم در مباحث فردی واقعاً عملکرد خوبی دارد که باعث شده هواداران از فوتبال لذت ببرند. با وجود اینکه تیم در مقاطعی از فصل دچار مشکل شد و نتایج دلخواه را نمی‌گرفت اما خیلی زود به بازی‌ها برگشت و توانست با درایت کادر فنی و بازیکنان بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و در نهایت با شایستگی به قهرمانی برسد.

در فینال جام حذفی بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود. بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساس هستند و حالا هم که این بازی قرار است در فینال جام حذفی برگزار شود، حساسیت دو چندان شده. از طرفی پرسپولیس یک جام گرفته و می‌خواهد با پیروزی در این بازی دبل کند، از طرف دیگر استقلال جامی نگرفته و می‌خواهد با کسب جام حذفی دست خالی فصل را به پایان نبرد. دو تیم انگیزه زیادی دارند واین موضوع  بازی را جذاب خواهند کرد. من فکر می کنم از همان ابتدا دو تیم برای برد وارد زمین شوند و این موضوع باعث شود که بازی جذابی ببینیم.

من شرایط پرسپولیس را برای فنیال بهتر می بینم و فکر می‌کنم پرسپولیس بازی را یک بر صفر ببرد و به قهرمانی برسد. اعتقاد دارم با هر نتیجه ای بازی زیبا و جذابی  را شاهد خواهیم بود.

محمد برزگر – مدافع اسبق پرسپولیس

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcdno0fxyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین