تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: باید تقویم نمایشگاهی صنایع دستی در سال جاری مشخص شود ضمن آن‌که هیچ دستگاهی بدون هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی نباید نمایشگاه صنایع دستی برگزار کند.
ممنوعیت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در استان کرمان بدون هماهنگی با میراث فرهنگی
به گزارش سرویس اجتماعی «راه ارمان» به نقل از ایسنا سیدمصطفی آیت اللهی موسوی صبح امروز ۹ خردادماه در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار کرد: باید کارگروهی برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی تشکیل شود و همه دستگاه‌های مربوطه هم‌افزایی لازم را در این زمینه داشته باشند.

او با بیان این مطلب که اگر بناهای تاریخی را بازسازی و مرمت کنیم، مهاجرت معکوس رقم می‌خورد، در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه گردشگری مقاومت از رویکردهای استان است لذا به قنات ملک توجه ویژه‌ای شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: مرمت باغ سالار کلانتر در شهر کرمان انجام و درب‌های آن تهیه شده اما هم‌چنان نیمه کاره رها شده است که درخواست داریم سازمان اوقاف مراحل پایانی آن را به اتمام رساند.

آیت اللهی موسوی در ادامه بیان کرد: باید تقویم نمایشگاهی صنایع دستی در سال جاری مشخص شود ضمن آنکه هیچ دستگاهی بدون هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی نباید نمایشگاه صنایع دستی برگزار کند.

او در بخش پایانی سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان بیان کرد: در این سفر حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان تعریف شد که حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان آن در تعهد استان بوده و چون انتهای سال این مصوبات ابلاغ شد بنابراین توانستیم حدود ۲۱۲ میلیارد تومان آن را تامین کنیم و کرمان امسال باید حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از تعهد باقیمانده خود را تامین نماید.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcjyxevmuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین