تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۸
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از منعقد شدن تفاهم‌نامه هم‌کاری مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان کرمان
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ جلسه امضای تفاهم‌نامه هم‌کاری مشترک بین ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان کرمان با حضور رضا رضایی مدیرکل اموزش و پرورش و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی گفت: این تفاهم‌نامه با توجه به ضرورت امر آموزش و تربیت روح دانش‌آموزان در مسیر تعالی ارزش‌های خانواده و تاثیر آن در جامعه و تحقق بخشی به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی منعقد شد.

وی افزود: مشاوره‌های رایگان پیش از ازدواج و خانوادگی برای جامعه تحت پوشش آموزش و پرورش، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای مشاوران آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت مشاوران آموزش دیده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی و آموزش های قبل، حین و بعد ازدواج به صورت رایگان برای جامعه دانش‌آموزی از تعهدات مطرح شده در این تفاهم نامه است.

رضا رضایی گفت: استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره دانش‌آموزی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای، تحصیلی، خانوادگی، تربیتی، پیشگیری از اعتیاد برای مخاطبان و کارکنان ورزش و جوانان، معرفی مشاوران شاغل در آموزش و پرورش و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای جوانان با اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/ک
  https://armanekerman.ir/vdciz5az5t1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما