تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶
۰
plusresetminus
رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد:

سامانه ۱۵۷۰ پاسخگوی نیازهای مشاوره‌ای دانش‌آموزان استان کرمان

رئیس مرکز مشاوره و روان‌شناختی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سامانه ۱۵۷۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی سریع، آسان و رایگان به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.
سامانه ۱۵۷۰ پاسخگوی نیازهای مشاوره‌ای دانش‌آموزان استان کرمان
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ حسن فلاحی با اشاره به فعال بودن سامانه ۱۵۷۰ برای پاسخ‌گویی رایگان به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها گفت: دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلمان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره تربیتی و تحصیلی از ساعت هشت صبح تا ۲۰ هر روز، به جز روزهای تعطیل با سامانه ۱۵۷۰ تماس گرفته و خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی افزود: سامانه ۱۵۷۰ در استان کرمان دو اپراتور دارد که روزانه پاسخگوی تماس‌های دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان است.

رئیس مرکز مشاوره و روانشناختی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کرمان هدف از راه‌اندازی این سامانه را دسترسی سریع و آسان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به خدمات مشاوره‌ای عنوان کرد و افزود: مشاوران مستقر در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان کرمان خدمات راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی به دانش آموزان و خانواده ها ارائه داده و در صورت نیاز آن‌ها را برای دریافت خدمات حضوری به مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ک https://armanekerman.ir/vdca6yn6i49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما