تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان:

برگزاری صحیح کلاس‌های آموزشی از خطوط قرمز دانشگاه است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: برگزاری صحیح کلاس‌های آموزشی از خطوط قرمز دانشگاه است.
برگزاری صحیح کلاس‌های آموزشی از خطوط قرمز دانشگاه است
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان، به همراه رئیس اداره نظارت و ارزیابی و رئیس اداره حراست واحد استانی به صورت سرزده از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان بازدید کردند.

مسعود ایرانمنش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان این‌که این بازدیدها به صورت منظم و دوره‌ای در سایر مراکز آموزش علمی کاربردی استان ادامه خواهد یافت، گفت: برگزاری صحیح کلاس‌های آموزشی از خطوط قرمز دانشگاه است و در این خصوص حساسیت ما بسیار بالاست.

وی ادامه داد: در طرح پایش اخیر مراکز آموزشی، نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های عملی، یکی از ملاک‌ها و سنجه‌های عملکردی مراکز بود که مورد توجه دقیق گروه نظارت و ارزیابی واحد استانی قرار گرفت و مراکزی که در این زمینه ضعف داشتند با اخطار مواجه شدند و برای آن‌ها امتیاز منفی در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان افزود: با توجه به انتقادات دانشجویان و در راستای افزایش کیفیت و امکان اجرای دوره‌های کارورزی و کاربینی، مقرر گردید با هم‌کاری مراکز آموزشی با موسسات و ارگان‌های ذیربط ارتباط موثر جهت پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برقرار شود.

در این بازدید، اساتید و دانشجویان به صورت رودررو برخی مشکلات را بیان و پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ ک https://armanekerman.ir/vdcb8ab8zrhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما