تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
۰
plusresetminus
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان گفت: ما به صورت مستقیم اعزام نداریم اما نقش حمایتی و پشتیبانی در قالب کمک‌های مالی و غذایی از عازمان به مرقد امام راحل را بر عهده داریم.
از اعزام کارگران تا ارسال کمک‌های حمایتی به بیعت کنندگان با امام راحل(ره)

سیدروح الله نیکخواه در گفتگو با سرویس اقتصادی «راه آرمان» در خصوص خدمت این نهاد به کاروان‌های اعزامی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ما اعزام مستقیم به مراسم نداریم و واحدهای کارگری و کارخانجات ما به رسم هر ساله اعزام‌هایی را برای شرکت در مراسم دارند که کارخانه لاستیک بارز کرمان نیز در راس است و بعد از آن مس و گل گهر اعزام خواهند داشت.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ادامه داد: در راستای هم‌افزایی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم ما نقش حمایتی و پشتیبانی را برای کاروان‌های اعزامی استان خواهیم داشت .

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ میلیون تومان وجه نقد به ستاد پرداخت شده است و میزان نیم تن برنج و ۲۰۰ لیتر روغن خوراکی نیز جهت تهیه غذای گرم ارسال شده است.

نیکخواه اذعان کرد: جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد و تامین و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم نیز بر عهده ما گذاشته شده است که از طریق کارخانجات طبخ و توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان افزود: در حال حاضر نیز یک دستگاه اتوبوس برای اعزام به مرقد امام خمینی(ره) از سوی لاستیک بارز تعبیه شده است که از جزییات کامل آن مطلع نیسیتم.


گفتگو با مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان سبب شد تا در خصوص اعزام کارگران کارخانه لاستیک نیز با فرمانده پایگاه مقاومت این کارخانه نیز به سخن بنشینیم، که شرح آن در زیر آمده است؛


حسن مظهری فرمانده پايگاه مقاومت بسیج کارگری لاستیک بارز در گفتگو با «کارگران کرمان» گفت: در ایام سالگرد ارتحال امام راحل یک دستگاه اتوبوس بکارگیری شده که حامل کارگران و نخبگان کارگری برای حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب جهت استماع سخنان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته امسال ۴۵ نفر از کارگران این کارخانه که برخی از آن‌ها برای اولین بار به مرقد مطهر امام راحل از بین ۶۰۰ نفر درخواست کننده، اعزام خواهند شد.

مظهری تاکیدکرد: این کارگران که از عاشقان امام خمینی (ره)  هستند، شنبه ۱۳ خرداد از درب کارخانه با بدرقه مدیران و جانشین مدیرعامل کارخانه راهی حرم ملکوتی ایشان می‌شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شرکت کنند.

وی افزود: همه آ‌ن‌ها با لباس فرم کارخانه، کاور و کلاه فرم که منقوش به  آرم بارز اعزام می‌شوند و چفیه با تصویر سردار حاج قاسم و با در متن نام کرمان پایتخت مقاومت جهانشهر اسلام راهی می‌شوند که البته بعد از خروج از کارخانه  ابتدا به گلزار شهدای کرمان روانه و بر مزار حاج قاسم جهت تمدید پیمان حضور یافته و بعد از قرائت فاتحه به سمت قم حرکت می‌کنیم که صبح چهاردهم به مرقد حضرت امام(ره) خواهیم رسید.

مظهری تصریح کرد: تمام مقدمات سفر آماده است و زائران بعد از شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، برای ناهار ظهر عازم شاه عبدالعظیم می‌شوند و بعد به قم برمی‌گردند و یک شب در هتل قم اقامت دارند و تمام هزینه‌های این سفر بر عهده کارخانه خواهد بود.

وی در پایان گفت: صبح ۱۵خرداد بعد از ناهار  ان شاءالله به سمت مسجد جمکران می‌رویم و بعد از قرائت زیارت عاشورا، و نماز به سمت کرمان حرکت می‌کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج لاستیک بارز کرمان این نوع سفرها را در بهره‌وری موثر دانست و گفت: کارگرانی که در مسیر امام راحل و توصیه نامه‌های ایشان و رهبر انقلاب گام بر داشته‌اند مقیدتر بوده و تعهد کاری آنها بالاتر است بنابراین بارز همیشه در مسیر این گونه تجدید میثاق ها همیشه گام‌های بلندی برداشته است.

مظهری تاکید کرد: کارخانه لاستیک بارز هر سال بر طبق رسوم و برای پایبندی به انقلاب از بین افراد قرعه کشی و تعدادی را برای دیدار با رهبر انقلاب در روز کارگر انتخاب و اعزام می‌کنیم که امسال نیز به دیدار حضرت آقا رفتیم و مصداق‌های عملی کارگران را 

انتهای خبر/ طهماسبی

 

 

https://armanekerman.ir/vdcb5ab80rhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین