تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
۰
plusresetminus
در آستانه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) انجام گرفت؛

تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی کرمان با آرمان‌های شهدا

در آستانه سی‌ و چهارمین سال‌گرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، صبح امروز جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی کرمان با آرمان‌های شهدا
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمان؛ در آستانه سی‌ و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، صبح امروز جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و شهید سپهبد سلیمانی با آرمان‌های آن‌ها تجدید میثاق کردند.

مهدی بازمانده رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا گفت: از جمله ویژگی‌های امام راحل آمیختگی بعد الهی با روح مردم‌داری ایشان بود؛ ایشان پیوسته خود را خدمت‌گزار و عاشق مردم می‌دانستند و می‌فرمودند: «مردم عزیز و شریف ایران! من فرد فرد شما را چون فرزندان خویش می‌دانم و شما می‌دانید که من به شما عشق می‌ورزم و شما را می‌شناسم، شما هم مرا می‌شناسید».

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: امام خمینی‌(ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی، از بزرگ‌ترین شخصیت‌های اسلامی به شمار می‌آمدند.

بازمانده بیان کرد: ایشان در عین داشتن صلابت و صراحت، پدری مهربان و دل‌سوز و یاری امین برای اطرافیان و آشنایان نیز بودند.

وی تصریح کرد: از جمله افرادی که در مکتب امام خمینی‌(ره) پرورش یافتند سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی بود؛ وی فرمانده‌ای بود که خود را در اتاق فرماندهی محصور نکرده بود و در میدان‌های جنگ در کنار سربازانش و بسان یک سرباز معمولی لباس می‌پوشید و می‌جنگید.

بازمانده، با ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی شهیدان گفت: شهدای عزیز ما در زمان نیاز به جان فشانی با اخلاص از جان خود گذشتند تا امروز ما بتوانیم با خیالی آسوده در کنار خانواده‌های خود زندگی کنیم و الان وظیفه ماست تا با انجام درست وظایف محوله قدم کوچکی در صیانت از خون این عزیزان برداریم.

انتهای خبر/ک https://armanekerman.ir/vdciw5azut1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما