تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵
۰
plusresetminus
رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمت‌گزاری به مردم در جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است

رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد آموزش‌ و پرورش استان کرمان گفت: خدمت‌گزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت و افتخاری بزرگ است.
خدمت‌گزاری به مردم در جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی آموزش ‌و ‌پرورش استان کرمان؛ گردهمایی کارشناسان اتوماسیون آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در کانون اندیشه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

محسن محمدی‌نژاد رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبیین منشور اخلاقی کارکنان گفت: در خدمت مردم بودن نعمت بزرگی است که با تکریم و احترام به مراجعان باید قدردان و شاکر این نعمت و افتخار باشیم.

وی افزود: خدمت به مردم شرایطی دارد از جمله رعایت احترام و عزت مردم، روی خوش نشان دادن و خوش‌برخورد بودن، صبر و حوصله داشتن، راه‌انداختن کار مردم در کم‌ترین زمان و...که هر کدام از این موارد می‌تواند نشان‌دهنده خدمت‌رسانی مطلوب باشد.

رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: تقدیرنامه‌های استانی باید با نام و امضای مدیرکل یا یکی از معاونان باشند، به متن دعوت نامه‌ها و لوح‌های سپاس خیلی باید دقت شود، هماهنگی و انجام مقدمات برای برگزاری دوره ضمن خدمت باید در نظر گرفته شود، برگزاری کمیته مستند‌سازی با حضور کارشناس حراست ضروری است و پیوست‌های پوستر، عکس، فیلم و...حتما  باید به تایید مسئول واحد حراست برسد.

انتهای پیام/ک https://armanekerman.ir/vdcamyn6u49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما