تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
۰
plusresetminus
نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط‌عمومی عنوان کرد:

سنجش موفقیت روابط‌عمومی‌ها با میزان نفوذ در جامعه

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط‌عمومی گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها براساس میزان نفوذ در جامعه و رسانه سنجیده می‌شود.
سنجش موفقیت روابط‌عمومی‌ها با میزان نفوذ در جامعه
به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان» دومین گردهمایی تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، کارخانجات و سازمان‌های استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان رسانه و سواد رسانه‌ای یونسکو در ایران در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها برای ایجاد مشارکت عمومی باید با راه‌اندازی کمپین‌ها یک دغدغه خاص را به یک دغدغه عام تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی داده محور، بدون ایجاد بار معنایی خاص تنها داده‌ها را منتقل می‌کند.

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط عمومی اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها آینده محور هستند.

وی ادامه داد: کتاب من در ۴ گام شامل شناخت مساله ارتباطی، طرح‌ریزی برنامه ارتباطی، اجرای برقرار ارتباطی با مخاطبان و ارزیابی برنامه ارتباطی خلاصه می‌شود.

شکری خانقاه در این گردهمایی ضمن تشریح طرح تفصیلی کمپین گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها براساس میزان نفوذ در جامعه و رسانه سنجیده می‌شود.

در ابتدای این گردهمایی مجتبی اسدی مدیر روابط عمومی استانداری کرمان ضمن خوش آمد به مدعوین گفت: این دوره‌هاي تخصصی در راستای ارتقا سطح دانش ادامه می‌یابد.

وی با اعلام راه اندازی کانال روایتگران پیشرفت بیان کرد: شورای روابط عمومی  در راستای تحول آفرینی، حرکت‌آفرینی و امیدآفرینی گام برداشته است.


انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdcd5o0fsyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین