تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله کرمان از اعزام ۳۵۰۰ نفر به حرم امام خمینی(ره) خبر داد که ۲۰ دستگاه اتوبوس به صورت نمادین از گلزار شهدای کرمان راهی حرم عشق شدند.
۲۰ دستگاه اتوبوس از گلزار شهدای کرمان راهی حرم امام خمینی(ره) شدند
سردار محمد علی نظری در گفتگو با سرویس اجتماعی راه آرمان در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان مکتب امام راحل در آستانه ارتحال امام خمینی از گلزار بین‌المللی کرمان، عنوان کرد: امشب از سراسر استان طبق برنامه ملی که ابلاغ شده بود و خواهان عزیزی را از سطح استان برای رفتن به مراسم ملی بزرگداشت تکریم و تجدید بیعت با امام راحل داشت، تعداد ۳هزار و ۵۰۰ نفر را از بین کل درخواست کنندگان انتخاب و راهی تهران شدند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید: بدرقه امشب به صورت نمادین با بخشی از زائران در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان از کنار مضجع شریف شهدا عزیزی که فرزند امام و گوش به فرمان ایشان در دفاع از میهن عزیزمان ایران  بودند ضمن اینکه فرمانده این سربازان شهید سردار سلیمانی بنیانگذار مکتب مقاومت که در دوران دفاع مقدس با امام راحل بودند و در همراهی با امام حاضر امت نیز به شهادت رسیدند.

وی ابراز کرد: سردار سلیمانی در زمان زعامت امام خامنه‌ای عزیز و در دفاع از حریم ائمه اطهار مجاهدت کرد و نماد ولایت‌پذیری شد و امروز عازمان به سمت مرقد امام از کنار مضجع چنین بزرگ‌مردی راهی سفر می‌شوند که امشب ۲۰ دستگاه اتوبوس از گلزار شهدای کرمان راهی شدند، اما کل شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام به تعداد ۳هزار و ۵۰۰ نفر با ۷۵ دستگاه اتوبوس از سراسر استان‌اند.

سردار محمد علی نظری اذعان کرد: زائران مرقد امام کسانی بودند که برای حضور ثبت‌نام کردند و بیشترین ثبت‌نامی‌ها از بین خانم‌ها و دختران کرمانی بودند که استقبال بی‌نظیری داشتند و برای اولین بار به سمت مرقد امام راهی شدند.

فرمانده سپاه ثارالله به شرایط کرونایی و عدم حضور در مراسم ارتحال امام خمینی طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه نزدیک به سه سال این رویه دچار وقفه شد که علت آن اولویت قرار دادن سلامت مردم بود بنابراین تعداد کمتری از شهرستان‌های دوردست در این مراسم حاضر می‌شدند و امسال برای اولین بار با تمام بضاعتی که داشتیم با همکاری تمامی دستگاه‌های استانی این اعزام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این عزیمت و شرکت در مراسم ارتحال امام کاملا رایگان است، گفت: این سفر سه روزه است که در کنار حضور در مرقد مطهر امام راحل و گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب که نقشه راه جدیدی برایشان خواهد بود، راهی حرم حضرت معصومه و جمکران می‌شوند که به عنوان برنامه‌های جنبی این سفر در نظر گرفته شده است.

سردار محمد علی نظری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم برای سال آینده تعداد بیشتری را برای حضور در این مراسم ثبت نام کنیم و جا دارد که از جوانان عاشق امام عذر خواهی کنیم که بسیار برای حضور در این مراسم مشتاق بودند اما بضاعت کم ما مانع ازثبت نام و اعزام بیشتر از ظرفیت مان شد، ان‌شاءالله برای سال آینده جبران خواهیم کرد.


انتهای خبر/ طالبی پور
  https://armanekerman.ir/vdchwknzm23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین