تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
در وصیت نامه شهید «عزیزالله چاهخوزاده» آمده است: جهانخواران شرق و غرب چشم به انقلاب اسلامی دوخته‌اند.
جهانخواران شرق و غرب چشم به انقلاب اسلامی دوخته‌اند
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ شهید «عزیزالله چاهخوزاده» يكم ‌فروردين ۱۳۴۱، در روستاي ‌دشتاب از توابع‌ شهرستان بافت به دنيا آمد. وی تا پايان مقطع‌ متوسطه درس ‌خواند و ديپلم انساني گرفت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. هفدهم بهمن ۱۳۶۳، در ارتفاعات كله قندي مهران توسط نيروهاي عراقي بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد

بخش هایی از وصیت نامه شهید «عزیزالله چاهخوزاده» را در ادامه می‌خوانید.

با دورد و سلام فراوان به یگانه پرچم‌دار خونین حسین(ع) و تشیع علوی حضرت آیت الله الموسوی الخمینی رهبر کبیر و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران. در زمانی‌که جهان‌خواران شرق و غرب چشم به انقلاب اسلامی‌مان دوخته‌اند تا آن را نابود کنند، در خانه نشستنم من را قانع نمی‌کند، زیرا اسلام را در خطر می‌بینم.

این است که عازم میدان جنگ علیه حق علیه باطل شده‌ام تا خون بی‌بهای خود را فدای نهال تازه رسیده اسلام کنم البته اگر خدا توفیق بدهد. بارخدایا ضعیف و فقیرم به تو پناه می‌برم. از عقاب آخرت امانم بده. رضایم به رضای خدا. ای خون گرم بریز تا درخت اسلام بارور شود. با افتادن هر کدام از ما بر زمین فرزندان ما جای ما را خواهند گرفت.

برادران و خواهران عزیز. خوشحال هستم که این راه را می‌روم و جان بی‌ارزش خودم را در راه خدا و در راه وطنم می‌دهم. باری ای پدر عزیز تمامی وجود من و برادر مهربان تو که تنها امید منی و حسرت نخورید از کشته شدن من و در این تکه کاغذ که به‌عنوان وصیتنامه نوشته‌ام امید است خواسته‌های مرا بجای آورید و راه خود را که صراط مستقیم است ادامه دهید و همواره مانند همیشه مهم‌تر و قاطع‌تر و پشتیبان رهبرمان و ملت عزیزمان باشید.

این پرچم ماست رهبر ماست. ما حرف او را به جان خریداریم در گفته‌ها و فرموده‌های او تعقل کنید. او همیشه حق را می‌گوید و همیشه جهان‌خواران چپ و راست را با پیام‌های کوبنده خود در زیر چرخ و دنده آهنین حق له می‌کند و بتها را موسی وار بزیر می‌کشد و خرد می‌کند. شما باید افرادی خوب الهی باشید تا بهشت را به بها بشما بدهند نه به بهانه.

برروی تابوت من عکس امام بزنید تا همه بدانند ما سرباز خمینی و جندالله هستیم و برروی قبر من یک قرآن بگذارید تا همه بدانند که ما برای خدا و قرآن و حق می‌جنگیم و شهید می‌شویم. تمامی بستگان من از شما می‌خواهم که در شهادت من گریه نکنید اگر هم گریه می‌کنید به خاطر مظلوم شهید شدن یاران حسین زمان در کربلای خون‌بار ایران باشد.

برای من سیاه نپوشید زیرا که اگر خدا بخواهد شهید سیاه نمی‌خواهد. حجله مرا برنگ سرخ درست کنید زیرا ما ثابت کردیم که بالاتر از سرخی رنگی نیست. در شهادت من ناراحت نباشید زیرا که علی(ع) و حسین(ع) و دیگر امامان ما جان خود را فدای اسلام کردند ما که در برابر آنها هیچ نیستیم هیچ… خدا می‌داند شهادت هزار مرتبه بهتر است از داماد شدن.

چه باک از شهادت که خود تولدی نوین است. خود تازه آغازی است بر پایان کوتاه. مرغابی را چه باک از آب، ای راهیان ره سرخ شهادت.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgqt9qqak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین