تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
شهید «محمد حسن زاده سبلویی» در وصیت نامه خود آورده است: امیدوارم که راه حق و راست را در پیش بگیرید و هیچ گونه انحرافی نداشته باشید.
با پیمودن راه حق، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و کفار بزنید
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ شهید «محمد حسن‌زاده سبلویی» هشتم ‌دي ۱۳۴۵، در روستاي بناوند سبلوئيه از توابع‌ شهرستان زرند به دنيا آمد. وی تا دوم متوسطه درس خواند، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام هشتم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد.

بخش هایی از وصیت نامه شهید «محمد حسن زاده سبلویی» را در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

با نام خدا و با یاد اولیا و انبیائش و با سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر حافظان انقلابش رزمندگان دلیر اسلام و سلام بر ارواح طیبه شهدا و شهیدان زنده(معلولین انقلاب).

اینک که قلم در دستم روی کاغذ می‌لغزد به یاد دارم بارها قلم را به دست گرفتم و بر روی کاغذ لغزاندم و وصیت نامه‌ام را نوشتم به این امید که دیگر زنده باز نگردم، ولی چه کنم سعادتش نصیبم نگشت، هم اکنون امیدوارم که خداوند این بار توفیق شهادت در راهش را نصیبم گرداند.

البته می‌دانم که رسیدن به درجه و مقام لقاالله و زیارت خداوند مختص افراد صالح و متقی است و عاصیان را در آن جایگاه و مقام راهی نیست لکن در اینجا توبه و ندامت خود را با کمال سرافکندگی و خجلت به پیشگاه حضرت باری‌تعالی و رحمت نامتناهی او می‌برم.

امیدوارم که به حق محمد و آل محمد خداوند بر حقیر تفضل و ترحم نماید و از گناهان و تقصیراتم درگذرد و ما را به شفاعت حسین(ع) و وساطت مولی ابا صالح المهدی(عج) نائل فرماید.

ای خدا ما را ببخش بخاطر شاکر نبودنمان و ما را ببخش به خاطر قدردانی نکردن از نعمتهایت و ببخش ما را به خاطر بی‌اعتنایی به احکام و دستوراتت و ما را ببخش بخاطر فراموش کردن خودمان که چه بودیم و چه شدیم و چه خواهیم شد و بالاخره به عنوان یک بنده گنهکار در پیش تو آمدیم ما را از هر گونه گناهان پاک برگردان.

نکته دیگر این است که انسان باید راحتی را یا در دنیا دنبال کند یا در آخرت. اگر در آخرت جویا شود نباید در دنیا به دنبال آن بگردد و اگر در دنیا جویا شود در آخرت به آن نمی‌رسد. یکی از بهترین عبادات و اعمال برای خدا جهاد در راهش می‌باشد شما و تمامی کسانی که مایل به داشتن آخرتی جاوید هستند باید شرکت در جبهه‌های نبرد کنید و خود را برای تحمل رنج‌ها و مصیبت‌ها و ناکامی‌ها آماده بسازید و دل قوی دارید که خداوند پشتیبان و نگهبان شماست و تنها اوست که شما را پیروز خواهد کرد.

پدر و مادر مهربانم، سالهاست که باعث رنج شما شده است او را ببخشید. اینجانب اعتراف می‌کنم که من نتوانستم حقوق شما را ادا نمایم و امیدوارم که مرا حلال کنید ولی به شما اطمینان می‌دهم که تحمل این امور خود یکی از بزرگ‌ترین عبادات است.

ان‌شاءالله تلاش نماید که هر چه در توان دارید در راه این انقلاب و امام و اسلام هدیه نماید که معلوم نیست این توفیق برای همیشه در نزد امت ما باشد با جان و مال و دادن فرزند و غیره خود را در این اجر عظیم الهی شرکت بدهید و این توصیه را به همه بنمایید.

پدر عزیزم از اینکه تربیت تو مرا به راه اسلام و قرآن کشاند و عاقبت مرا به عاقبتی خیر گرداند از شما بسیار متشکرم و امیدوارم که خداوند شما را در ثواب شهیدان راهش شریک و به بهشت اعلایش واصل بگرداند.

تو ای مادرم که زحمات بسیار زیادی برای من از روز تولد تا به حال متحمل شده‌ای که من ای مرا در هیچ شرایطی فراموش نمی‌کنم و تو مشوق خوبی برای راه یافتن به مسجد اسلام و قرآن برای من بودی.

خداوند این زحمات را فراموش نمی‌کند و حتما تو را در ثواب جهادگران راهش شریک می‌گرداند لکن من هم به سهم خود از شما خیلی متشکرم و از شما می‌خواهم که برای آمرزش و مغفرت همه مومنین من جمله حقیر و سلامتی امام و پیروزی رزمندگان دعا کنید. خیلی پرفایده و مفید است.

برادران عزیزم امیدوارم که راه حق و راست را در پیش بگیرید و هیچ گونه انحرافی نداشته باشید تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و کفار بزنید و ای خواهر عزیزم امیدوارم که با حجاب خود همانند زینب باشید و همانند فاطمه باشید.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdciz5azpt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین