تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
۰
plusresetminus
استاد حوزه و دانشگاه گفت: تصمیم‌گیری‌هایی حضرت امام(ره) لازمه حیات کشور و ضروری بود از جمله می‌توان به تشکیل سازمان‌هایی همچون بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد.
تصمیم‌گیری‌های حضرت امام(ره) لازمه حیات کشور بود
مریم طباطبائی استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان در رابطه با نقش موثر امام خمینی رحمة‌الله‌علیه در ایران گفت: امام(ره) شخصیتی جهانی است و نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل دنیا شخصیتی همچون ایشان را نخواهیم دید، اراده، توانمندی و جنبشی که او در ایران ایجاد کرد و مدیریت این حرکت عظیم در دنیا بی‌نظیر بود.
 
وی ادامه داد: تصمیم‌گیری‌هایی که این امام بزرگ در خصوص ایران داشتند جزو بهترین تصمیم‌ها که لازمه حیات کشور و ضروری بود از جمله این تصمیم‌ها می‌توان به ستاد فرمان اجرایی امام(ره)، کمیته امداد، سپاه و بسیج اشاره کرد.
 
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که این دستگاه‌هایی که طبق فرمان امام راحل ایجاد شدند دنیایی خدمات، سازندگی و پیشرفت برای ایران داشته‌اند آن را نشان از نگاه کارشناسی و دقیق حضرت امام راحل دانست.
 
طباطبائی به دلائل موفقیت امام(ره) اشاره و عنوان کرد:ایشان نگاهی الهی داشت به این معنا که او جایگاه خود را شناخته بود و می‌دانست که به عنوان خلیفة الله در زمین است از این رو انسانی که چنین نگاهی دارد می‌داند که اشرف مخلوقات است و هرگز حاضر نیست بنده شهوت، قدرت و مقام شود، بلکه بنده خداست بنابراین تمام تصمیم‌گیری‌های او تحت شعاع همین بندگی خداست.
 
استاد حوزه تربیتی دانشگاه ادامه داد: این افراد می‌دانند که بزرگترین تکیه‌گاه عالم یعنی خدا را دارند بنابراین تصمیم‌گیری‌ها و کلامشان در مسیر درست قرار می‌گیرد از این رو شاهدیم هرجا که نظر و دیدگاه امام راحل را کنار گذاشتیم و توجه نکردیم ضربه خوردیم اما هر جا که به سخنان گهربار امام(ره) توجه کردیم شاهد نتایج و موفقیت‌های بسیاری بودیم.
 
وی ادامه داد: انسانی همچون امام راحل با نگاه الهی، خالصانه و برای منافع مردم قدم برمی‌دارد با بصیرت و متوکل است وقتی در دل کار قرار می‌گیرد و در حالی‌که تهدید به ترور است اما با آرامش به ایران می‌آید و 
با وجود حمله عراق به ایران و وجود منافقین و ... اما با درایت و آرامش کشور را مدیریت می‌کند.
https://armanekerman.ir/vdceze8zojh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین