تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

امام با اتکال به خدا، انقلاب را به پیروزی رساند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: امام انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.
امام با اتکال به خدا، انقلاب را به پیروزی رساند
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در  گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی راه آرمان گفت: امام برای انجام یک رسالت بزرگ، خستگی‌ناپذیر و پرقدرت با توکل به خدا، پا به عرصه میدان گذاشت.
 
وی از تسلط بر علوم دینی، ایمان و شجاعت به عنوان سه ویژگی شاخص و بزرگ امام خمینی(ره) نام برد و ابراز کرد: امام عالم بود و به معنای حقیقی بر علوم دینی تسلط کامل داشت.
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام وجود حضرت امام، ایمان به خدا بود و ذره‌ای تردید در این مرد الهی وجود نداشت.
 
غضنفرآبادی تصریح کرد: امام، انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.
 
وی با بیان اینکه این انقلاب عزت ما ایرانیان است، افزود: ملت ایران با تمام وجود انقلاب را درک کرده و این انقلاب عزت و مایه‌ی آبروی ملت است.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: امروز کشورهایی که سر ناسازگاری با انقلاب داشتند با سرشکستگی و شرم‌پساری به دست بوسی با ملت ایران آمده‌اند.
 
غضنفرآبادی گفت: دشمن دنبال این است انقلاب را تخریب و یاس و ناامیدی بین مردم وارد کند.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دل تمام ملت ایران ریشه زده است، خطاب به مردم اظهار کرد: از قافله انقلاب و انقلابیون، آرمان‌ها و حاج قاسم‌ها عقب نمانید. 
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر امام زمان از مسیر رهبری گذر می‌کند، اضافه کرد: این انقلاب از تیررس استکبار جهانی خارج شده و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
غضنفرآبادی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: دیگر فریب و دروغ دشمن تاثیری ندارد و ملت ایران به فضل الهی بی‌اعتنا به کشورهای غربی به مسیر عزتمندی خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/عباسزاده
https://armanekerman.ir/vdcb5ab8srhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما