تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
۰
plusresetminus
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با صدور پیامی هفته محیط زیست را تبریک گفت.
هفته محیط‌ زیست فرصتی برای ترویج مشارکت هدفمند ملت‌ها در رسیدن به آینده‌ امن
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ طالب خالویی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست و تبریک و تهنیت به همکاران خود و آرزوی به کاربردن همتی برتر و والاتر در راه خدمت به منظور بالابردن پرچم محیط زیست استان گفت: تاریخچه نام‌گذاری روز جهانی محیط زیست به سال ۱۹۷۲یعنی ۵۰ سال پیش برمی‌گردد، در آن سال برای اولین بار سازمان ملل متحد کنفرانسی را با موضوع انسان و محیط زیست در شهر استکهلم سوئد برگزار کرد. 
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: امسال هفته محیط زیست از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه با شعار " نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی" برگزار می‌شود و هدف از گرامیداشت این هفته را بخشیدن چهره‌ای انسانی به مسائل زیست محیطی، توانمندسازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در زمینه توسعه پایدار و متوازن، ارتقای بینش عمومی در جوامع به سمت و سوی بازنگری نگرش‌ها درباره مسئله محیط زیست و نقش محوری آن، ترویج مشارکت هدفمند همه ملت‌ها در رسیدن به آینده‌ای امن و پایدار و... اعلام کرد.
 
وی در پایان از زحمات تک تک همکاران خود که با صبر، کوشش و توان طاقت فرسا اعم از محیط بانان غیور و سایر همکاران ستادی و تابعه در راه اعتلای فرهنگ محیط زیست کوشا هستند، تشکر ویژه کرد.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdchqknz-23nxwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین