تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان:

برق پایدار شهرک‌های صنعتی استان کرمان تامین می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: برق پایدار شهرک‌های صنعتی با هدف توسعه چرخ اقتصاد استان کرمان تامین می شود.
برق پایدار شهرک‌های صنعتی استان کرمان تامین می شود
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست هم اندیشی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با مدیران ارشد واحد‌های صنعتی و تولیدی استان برای گذر از پیک تابستان برگزار شد.

محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان صبح امروز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارآفرینان عرصه تولید و صنعت که قلب تپنده اقتصاد کشور می‌باشند، از برگزاری این نشست قدردانی کرد و گفت: برق پایدار شهرک‌های صنعتی با هدف توسعه چرخ اقتصاد استان کرمان و لزوم مدیریت بار با همکاری صنایع در دوره گذار از ناترازی بین تولید و مصرف تامین می‌شود.

وی افزود: ناترازی بین تولید و مصرف برق وجود دارد که می‌توان با همت و همکاری، دوران گذار از این ناترازی را با کمترین تبعات مدیریت کرد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه تولید و اشتغال نیروی انسانی، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهد، بیان داشت: برای تامین برق پایدار، حرکت به سوی مدیریت بار شبکه اجتناب ناپذیر است و اجرای طرح رویت پذیری و کنترل پذیری از طریق توسعه لوازم اندازه گیری هوشمند، یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت مصرف است که از  پارسال در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در شمال استان درحال پیگیری است و امیداست تا پایان  امسال کنترل پذیری کلیه اشتراک‌های صنعتی و نیز کشاورزی به طور کامل محقق شود.

وی از کارگاه‌ها و صنایع در خواست کرد: تا نسبت به کاهش بارمصرفی خود در ساعات ۱۸ تا ۲۳ دربازه زمانی ۱۵خردادماه تا ۱۵ شهریورماه اقدام کنند.

سلیمانی گفت: تامین برق پایدار در ایام گرم سال در صورت نبود کمبود تولید در شبکه، پایش و مانتورینگ بارلحظه‌ای شهرک‌های صنعتی و اطلاع رسانی به مدیریت شهرک صنعتی از تعهدات شرکت توزیع برق شمال در قالب تفاهم نامه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود: چنانچه دیسپاچینگ ملی اعلام نداشتن نیاز به کاهش بار کند، شهرک صنعتی می‌تواند طبق روال عادی خود فعالیت کند.

در این جلسه برخی از صنعتگران به بیان دغدغه‌های خود در زمینه میزان کافی مصرف و نیز بازه زمانی مربوطه پرداختند.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdciy5azyt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین