تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۳
۰
plusresetminus
فرماندار ریگان از افتتاح آسفالت معابر سه روستای ریگان و یک واحد مسکونی خبر داد.
افتتاح آسفالت معابر سه روستای ریگان
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان، پیش از ظهر امروز و با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان ریگان و دیگر مسئولان شهرستان ریگان آسفالت معابر سه روستای ریگان افتتاح شد.

مراد آبیار گفت: برای آسفالت معابر این سه راه روستایی هفت هزار مترمربع آسفالت انجام شده است و با انجام این آسفالت تردد برای اهالی این مناطق آسان می‌شود.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه ۲۸ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری برای آسفالت این روستا‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: با آسفالت این روستاها، ۱۲۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه سه روستای فاقد دهیاری در مناطق مختلف شهرستان به زودی آسفالت می‌شوند، بیان داشت: امروز همچنین یک واحد مسکونی با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بهزیستی استان کرمان افتتاح شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه این واحد مسکونی با زیر بنای هفتاد متر مربع با اعتبار سه میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: منازل مسکونی نیمه تمام مددجویان، نیازمند تسریع در روند تکمیل دارند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcfcjdymw6dm1a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما