تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.
جابجایی چاه دو روستای پرتنش آبی رفسنجان در حال اجراست
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛حسین رضایی در بازدیدی که به همراه چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان از تأسیسات مجتمع حومه غربی داشت رفع تنش آبی روستاهای حومه غربی و شرقی (روستاهای اطراف شهر) را در دستور کار عنوان کرد.

وی افزود: حومه غربی شامل ۳۳ روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج‌آباد، عیش‌آباد، قوام‌آباد، رضاآباد، عباس‌آباد آقاغفور و غیره است که دو روستای این حومه یعنی تاج‌آباد و عیش‌آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

رضایی بیان کرد: برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و مجوز حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی دیگر برای این دوروستا هم گرفته شده و در حال حفر است.

وی خاطرنشان کرد: تاآخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره برداری وارد می شوند و مشکل این دو روستا حل می شود.

به گفته حسین چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان حومه غربی شهر رفسنجان دارای ۳۳ روستا و هفت حلقه چاه آب آشامیدنی است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaoyn6049neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما