تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
مسئول کانون بسیچ حقوق‌دانان دادگستری شهرستان راور خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه معاضدت قضایی و حقوقی دادگستری راور

مسئول کانون بسیچ حقوق‌دانان دادگستری شهرستان راور گفت: قرارگاه معاضدت قضایی و حقوقی دادگستری راور به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی قرارگاه معاضدت قضایی و حقوقی دادگستری راور
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ مجتبی استوار زاده در نشست هم اندیشی و هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج حقوق‌دانان شهید حسن توکلی راور که با حضور جانشین سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمان برگزار شد، گفت: راه‌اندازی قرارگاه معاضدت حقوقی و قضایی یکی از اولویت‌های مورد نظر در فعالیت‌های بسیج حقوق‌دانان برای ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز به جامعه هدف تعیین شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور اظهار کرد: طرح‌های مختلفی از جمله طرح مصلحین و حکمین قرآنی، طرح نماد، طرح اورژانس قضایی، طرح کنترل و نظارت بر بازار، طرح پیشگیری ازجرائم رانندگی بدون گواهینامه، طرح پیشگیری رسانه‌ای در قالب؛ آیا می‌دانید و طرح پیشگیری از سرقت پسته با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در شهرستان راور اجرا شده است. 

وی ادامه داد: همچنین طرح زنگ قانون و حقوق در مدارس نیز به منظور آگاهی بخشی حقوقی دانش آموزان، اولیاء و مربیان در راستای فرهنگ‌سازی حقوقی و پیشگیری از وقوع جرم با همکاری آموزش و پرورش اجرا شده است و طرح آموزش حقوق شهروندی در بستر فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی – فرهنگی حقوق به منظور ارتقاء دانش حقوقی شهروندان نیز اجرا خواهد شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور افزود: این خدمات قضایی زمینه ساز نشاط و امیدآفرینی بوده و افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی را در پی داشته که همه این‌ها مدیون تلاش مخلصانه و مجاهدانه حقوق‌دانان بسیجی، قضات و کارکنان و روحیه جهادی و بسیجی حاکم بر مجموعه دادگستری شهرستان راور است. 

استوارزاده با بیان اینکه گسترش صلح و سازش نیز یکی از محور‌های فعالیت بسیج حقوق‌دانان است، گفت: طرح هر مسجد یک حقوق‌دان نیز با هدف گسترش صلح و سازش اجرایی شده است و در واقع یکی از مأموریت‌های مهم بسیج حقوق‌دانان نیز گسترش صلح و سازش در مساجد و سایر مکان‌های عمومی است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcco0qso2bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین