تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری اکثر روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از ارتباط مطلوب و پایدار برخوردار می‌شوند.
روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال از خدمات ارتباطی مطلوب برخوردار می‌شوند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر از احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان رودبارجنوب خبرداد و گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی 2G/3G/4G جهت تامین ارتباط و اینترنت روستاهای اسلام آباد، چه بید و گلدشت از توابع شهرستان رودبار جنوب در این روستاها راه‌اندازی شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در ادامه از احداث یک سایت جدید در روستاهای این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: راه‌اندازی این سایت موجب دسترسی ۵۶۹ خانوار با جمعیت دو هزار و ۴۲۹ نفربه اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

وی با اشاره به این‌که راه‌اندازی این سایت از اعتبار ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی(uso) در دو روستای شهرستان رودبار جنوب بوده است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری اکثر روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از ارتباط مطلوب و پایدار برخوردار می‌شوند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciuwazrt1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین