تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۲
۰
plusresetminus
شهید رضا غلامرضا‌ميرزایی:

در خط ولایت فقیه حرکت کنید

در وصیت‌نامه شهید میرزایی آمده: ما باید در راه اسلام قدم برداشته و بجنگیم، من کاملا آگاهانه و بدون هیچ زور و تهدیدی به عنوان سرباز امام‌زمان(ع) در جنگ شرکت کردم.
در خط ولایت فقیه حرکت کنید
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از نوید شاهد کرمان، شهید «رضا غلامرضا‌ميرزايي» سيزدهم‌ فروردين ۱۳۳۸، در كرمان چشم به ‌جهان گشود.

وی تا پايان مقطع متوسطه در رشته انساني درس خواند و ديپلم گرفت و به عنوان بسيجي در جبهه ‌حضور يافت، سرانجام شانزدهم ‌ارديبهشت ۱۳۶۱، در  منطقه سيدجابر بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت نامه شهید «رضا غلامرضا‌ميرزايي» را مرور می‌کنیم؛

بسم الله الرحمن الرحيم
حالا که رحمت ایزدی شامل حال ما جوانان شده و ما را در زمانی قرار داده که می‌توانیم به اسلام و ایران کمک بکنیم و چنین رهبر آگاه و بیداری داریم که با رهنمودهای پیامبر گونه‌اش ما را برای رسیدن به اهداف اسلامیمان نزدیک‌تر می‌کند، باید قدر این نعمت خدادادی را بدانیم و به نحو احسنت در راه اسلام قدم برداشته و بجنگیم.

اگر خداوند قبول کند من بنده ناقابل کاملا آگاهانه و بدون هیچ زور و تهدیدی در این جنگ به عنوان سرباز امام زمان (ع) شرکت کردم و امیدوارم که بتوانم تا لحظه آخر فقط به خاطر خدا و برای پایدار کردن اهداف اسلام بجنگم.

اگر لطف و مرحمت خداوند شامل حال اینجانب شد یعنی به درجه رفیع شهادت رسیدم، همان طور که خواهرم برای من از خدا طلب شهادت می‌کرد، امیدوارم که خدا مرا ببخشد.

مادر و پدر عزیزم هر چند نمی‌توانستم حق مادر و فرزندی را ادا کنم، انشاءالله مرا ببخشید و از خدا برایتان سلامتی طلب می‌کنم و امیدوارم که آنها در خط امام که همان خط ولایت فقیه است حرکت کنند و بتوانند اسلام عزیز را یاری نمایند.

خداوند به شما صبر عطا فرماید، اگر من شهید شدم ناراحت نباشید، زیرا وعده خدا حق است، مبادا برای من گریه کنید، زیرا موجب ناراحتی من می‌شوید.

فقط از خدا برای من طلب عفو و بخشش نمائید و در دعاهای خود مرا فراموش ننمایید، در آخر از دوستان و آشنایان خود می‌خواهم که برای یاری دین خدا بشتابند و دین خدا را یاری کنند و به یاری فرمانده خود یعنی امام زمان(عج)بشتابند تا امام خود و حجت خدا را ملاقات نمایند.

پایان پیام/طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcbgsb8srhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین